در مورد طلا و ارز!



امروز قیمت طلا و سکه اندکی کاهش یافت و نرخ ارز پایدار بود.

براساس آژانس خبری ایران ، قیمت هر سکه بهار جدید 6 میلیون و 450 هزار تومان (10 هزار تومان کمتر از دیروز) است و قیمت هر سکه آزادی الرابی 6 میلیون و 380 هزار تومان است. (بدون تغییر از دیروز).

همچنین هر نیم سکه 3 میلیون و 200 هزار تومان قیمت دارد (بدون تغییر نسبت به دیروز) ، ربع سکه یک میلیون و 870 هزار تومان (بدون تغییر نسبت به دیروز) و یک گرم سکه 980 هزار تومان (بدون تغییر) هزینه دارد. در مقایسه با دیروز).

قیمت هر گرم طلای 18 عیار 649.842 تومان (693 تومان کمتر از دیروز) و ارزش هر اونس طلای بین المللی 1645.34 دلار است (افزایشی 25.49 دلار نسبت به دیروز).

ارز پایدار ماند

اما نرخ ارز در اوایل سال جاری پایدار بود.

صرافی های معتبر به بانک مرکزی که نرخ ارز را پس از تعطیلات نوروزی اعلام کردند ، نرخ دلار و یورو را بدون تغییر امروز (دوشنبه) نسبت به روز قبل ثبت کردند.

بر این اساس ، قیمت خرید هر دلار در صرافی های مجاز بانک مرکزی امروز 15 هزار و 700 تومان و قیمت فروش 15 هزار و 800 تومان است.

همچنین این صرافی ها هر یورو را با قیمت 17 هزار و 100 تومان خریداری می کنند و آن را با قیمت 17 هزار و 200 تومان می فروشند.

قیمت خرید ارزهای خارجی در بانکها کمی پایین تر از قیمت خرید در دفاتر صرافی تایید شده بانک مرکزی است ، با وجود شیوع ویروس های تاج در کشور ، تلاش می شود تا کمترین بازدید از شعب بانک انجام شود.

انتهای پیام


این نوشته از سایت به وسیله سامانه جامع و هوشمند بررسی و درج خودکار اخبار، اقدام به انتشار خبر می نماید، در نتیجه مسوولیت کلیه محتوای این سایت بر عهده پایگاه های اصلی بوده و سامانه آنلاین سرخط نیوز هیچ مسوولیتی در قبال انتشارات سایت ندارد.

خروج از نسخه موبایل