روغن خام به کارخانه ها رسید، اما افق آینده مبهم است

سرخط نیوز / مرکزی در زرندی ، یک تولید کننده مواد غذایی ، از جمله نفت ، نفت خام را تأمین کرد و از سرگیری تولید در تأسیسات تولید را اعلام کرد.

پیش از این ، حبیب بارنجی در مصاحبه ای با ISN گفته بود که مشکل اصلی تولیدکنندگان روغن نباتی و مایع در کشور کمبود مواد اولیه و روغن خام است که تنها مانع تولید روغن نباتی است و طی چند روز اخیر تا حدی برطرف شده است. مایع بود

وی با بیان اینکه کمبود نفت خام و نفت خام منجر به توقف سه روزه تولید نفت در این بخش شده است ، گفت: قبل از کمبود نفت خام ، ظرفیت مخازن نفت خام همیشه پر بود ، اما اکنون مخازن پر شده است. این امکان ندارد.

با استناد به تولید روزانه حدود 500 تن روغن نباتی در فاز اول گیاه ، “ما اکنون روزانه 300 تا 400 تن روغن نباتی عرضه می کنیم.” آنها گفتند. در صورت تأمین کافی مواد اولیه این کارخانه ، فاز اول 500 تن تولید می کند که معادل 10٪ تقاضای کشور است و در فاز دوم ، این شرکت تولید خود را دو برابر می کند و به 20٪ می رساند تا این محصول ارزشمند را در کشور تأمین کند. قبول می کند

هفته گذشته بارنگی گفت که همه مخازن تجهیزات کارخانه خالی است و خط تولید کارخانه به مدت سه روز قطع شده است.

وی با بیان اینکه کشور 90 درصد به روغن و دانه های روغنی وابسته است ، افزود: “بیش از 90 درصد روغن نباتی کشور از محصولات وارداتی تولید می شود ، بنابراین مهمترین مشکل تولیدکنندگان روغن نباتی تأمین مواد اولیه به ویژه روغن خام است.” و اگر مشکل حواله حل نشود و نمی توان نفت خام وارد کرد ، عرضه این محصول یک چالش است.

مدیر کارخانه طبیعی زرندی در مورد تأمین مواد اولیه در روزهای آینده افزود: “در تأمین مواد اولیه تأمین مواد اولیه افق روشنی وجود ندارد و قطع شده است. چرخه محصول قابل پیش بینی نیست.

با ورود کشتی حامل نفت خام ، تقاضا برای پالایشگاه های نفت در کشور فقط ظرف یک هفته برآورده می شود و یک بار نمی تواند برای یک یا دو ماه پاسخگوی تقاضا باشد.

بارنجی گفت: در حال حاضر تولید در این کارخانه با ظرفیت کمتری نسبت به میزان واقعی انجام می شود و علی رغم مشکلات موجود ، سیاست این شرکت حمایت از کار و کار به هر طریقی است ، علی رغم کاهش تولید ، نیروی کار پیشرفت نکرده است. .

این شرکت فعالیت خود را از سال 1391 با هدف تهیه و توزیع کالاهای اساسی خانگی آغاز کرد و در مدت کوتاهی به تولید کننده عمده بازار برنج و روغن و یکی از محصولات متنوع از جمله چای ، رب گوجه فرنگی تبدیل شد. بازار و ماهی کنسرو شده.

این کارخانه فرصت های شغلی مستقیم برای حدود 480 نفر در شهر زرندی ایجاد کرده است که در مرحله دوم تولید را افزایش می دهد.

انتهای پیام

خروج از نسخه موبایل