بین الملل

آخرین آمار جهانی کرونا؛ شمار مبتلایان از ۲۷ میلیون ۶۵۰هزار عبور کرد

تا زمان انتشار ، 27،647،283 نفر آلوده شده و 899،214 نفر بر اثر وبا فوت کرده اند.

سایت WordMeters با کلیک روی اینجا ، آمار سریع و مرگ را به روز می کند.

لین

به گزارش ای بی سی نیوز ، در حالی که ایالات متحده برای شیوع دوم وبا در پاییز آماده می شود ، بسیاری از کارشناسان افزایش تعداد موارد را پیش بینی می کنند. براساس این گزارش ، برخی از متخصصان معتقدند افزایش بیماری ویروس کرونا قلب به معنای افزایش مرگ و میر ناشی از ویروس نیست.

از زمان شیوع ویروس در اوایل سال 2020 ، بیمارستان های ایالات متحده مملو از بیمارانی است که هم ویروس مخفی دارند و هم ویروس جدید. ماه سپتامبر است و در بسیاری از ایالت ها هنوز همه گیر کنترل نشده است. تقریباً تعداد کمی از بیماران بر اثر ویروس می میرند. اگرچه هنوز کشنده تر از آنفولانزا است ، اما اکنون کارشناسان به دلایل زیادی برای کاهش ویروس از کودکی به ویروس اشاره می کنند.

طبق گزارش مرکز کنترل و پیشگیری از بیماری ها در ایالات متحده ، ویروس وبا طی چهار هفته آینده 3300 تا 7،500 آمریکایی و در پاییز بین 150،000 تا 360،000 پیش بینی می شود. آلوده کردن.

به گزارش خبرگزاری استاتیک مقامات هندی روز سه شنبه گفتند که تاج محل ، مهمترین جاذبه گردشگری هند ، که به دنبال شیوع ویروس کرونا در این کشور بسته شده بود ، بیش از شش ماه بازگشایی خواهد شد. اپیدمی CVD-19 هنوز در هند ادامه دارد و روزانه هزاران نفر در هند به این ویروس آلوده می شوند. هند ، به نوبه خود ، اخیراً برزیل را به عنوان دومین کشور آلوده در جهان پشت سر گذاشته است. هند از ماه آگوست بیشترین موارد بیماری ویروس کرونا قلب را در جهان دارد.

در برزیل ، با وجود تعداد زیادی تاج گذاری ، نود و هشتمین سالگرد این کشور جشن گرفته شد. جشن سالانه روز استقلال برزیل ، با حضور بیش از 50 هزار نفر ، امسال در کاخ ریاست جمهوری بدون نقاب و همراه با بونسونارو و همچنین فاصله اجتماعی و مقامات عالی رتبه دولتی برگزار شد. .

علی رغم گزارش ها مبنی بر تلاش ناكافی برای كنترل وبا و عدم وجود حاكمیت خوب از زمان شیوع همه گیر برزیل ، معاون رئیس جمهور همیلتون مورو به دلیل عدم نظم در دفاع از دولت از دولت دفاع كرده است. و به دلیل عدم رعایت قوانین فاصله اجتماعی پاسخگو بوده است.

اما طبق گزارشات اخیر در اسپانیا ، این کشور بیشترین بیمار را در اروپا دارد. معلمان و والدین دانش آموزان علی رغم ترویج رفتارهای ایمن ، پایدار و اجتماعی ، از شیوع وبا هنوز گیج و نگران هستند.

وزیر بهداشت انگلیس مانت هانکوک گفته است که به دنبال زیاد بودن موارد ویروس وبا در کشور ، از ورود نوزدهمین طوفان میثاق امروز به پارلمان انگلیس نگران است. او باید این اپیدمی را جدی بگیرد یا برای عبور از خیابان های خشن آماده باشد. کارشناسان و مردم انگلیس نگرانند که دولت انگلیس نتواند شیوع بیماری را کنترل کند. او در جهت اشتباهی حرکت می کند ، به خصوص که تعداد افراد آلوده به ویروس کرونا در زمستان افزایش می یابد.

ادامه مطلب

تصادفات در دانشگاه های ایالات متحده / هند به دومین آلودگی در جهان تبدیل شد

فناوری روسی برای آزمایش کرونا / آلاباما کانون ویروس قرار گرفت

انگلیس و ایالات متحده Covide-19 را از شهرها به هند روستایی توزیع می کنند

لین

310311