اقتصادی

آغاز فروش گوشی تاشوی مایکروسافت از پاییز

مایکروسافت سفارشات تلفنی دو صفحه ای را برای Surface در آمریکا راه اندازی می کند

به گزارش INNA ، مدیر محصول مایکروسافت Panos Panawa اظهار داشت: Microsoft Surface Duo مبتنی بر سیستم عامل اندروید است و با قیمت 1399 دلار به فروش می رسد و از 10 سپتامبر به بازار عرضه می شود. این دستگاه در وب سایت مایکروسافت و همچنین در AT&T و پرفروش فروخته می شود. محصول جدید مایکروسافت باریکترین مدل صفحه نمایش است که تاکنون ساخته شده است و فضای زیادی از صفحه نمایش را باز می کند و انواع مختلفی از برنامه ها مانند تلفن یا کتاب را به آن می دهد.

شرکت پس از خاتمه در سال 2016 و خرید واحد هدست نوکیا شکست خورد ، مایکروسافت به بازار تلفن همراه باز می گردد. ویندوز همچنین اولین دستگاه مبتنی بر زمین است که با اندروید گوگل ، تلفن رقیب همکاری می کند.

اگر مدیر محصول مایکروسافت هستید ، استفاده شما از Android به دلیل تقاضای برنامه ها بوده است. تلاش های قبلی مایکروسافت به دلیل عدم پشتیبانی توسعه دهندگان نرم افزار تلفن همراه تا حد زیادی شکست خورده است.

دستگاه دستگاه صفحه نمایش ها از هر کدام 5.6 اینچ و اندازه کلی دستگاه 8.1 اینچ است. مایکروسافت نوید عمر باتری طولانی تر برای این محصول را دارد. همچنین از حافظه داخلی 128 گیگابایتی یا 256 گیگابایتی ، 6 گیگابایت حافظه ذخیره سازی و پردازنده Snapdragon 855 کوالکام بهره می برد و دارای VRzon ، AT&T و T-Mobile US است. با شبکه های بی سیم کار می کند.

طرفداران از عرضه این محصول که مایکروسافت ده سال پیش معرفی کرده اند ناراحت هستند.

البته محصول کلیپ مایکروسافت از محصولات سامسونگ کمتر است. Ground Dao دارای 56 سیم است که این دو صفحه را به هم وصل می کند. باتری ها و صفحه اصلی بین این دو تقسیم می شوند.

طبق گفته های Blueberg ، این دستگاه دارای خم 360 درجه است و می توان از آن به صورت افقی یا عمودی استفاده کرد. برنامه های مختلفی برای فعالیت هایی مانند بازی ها یا نمایش های بزرگ را می توان در این دو صفحه یا در سراسر جهان مشاهده کرد.

انتهای پیام