علمی و پزشکی

آنچه باید درباره «کهیر» بدانید

شفاف با اشاره به سطح سلامتی گفت: کهیر عبارت است از تومورهای قرمز بر روی پوست که اغلب با خارش شدید همراه است. کهیرها در اندازه های مختلفی وجود دارند و می توانند ناگهان ظاهر شده و ناپدید شوند و هر بار در مکان دیگری ظاهر می شوند.

از نظر بالینی ، بیمار باید بیش از شش هفته در سال از این بیماری رنج ببرد تا عفونت مزمن دستگاه ادراری را تشخیص دهد. در نظر گرفتن حتی زمانی که ضایعات پوستی کاهش می یابد.

منشا دقیق این بیماری ناشناخته است ، اما متخصصان می گویند که این درمان با کنترل واکنش آلرژیک مرتبط است. به طور معمول ، آنتی هیستامین ها و تغییرات رژیم غذایی برای دستیابی به این هدف در نظر گرفته می شوند.

علائم عفونت های مزمن دستگاه ادراری

ضایعات قرمز پوستی نشانه واضحی از بی اختیاری ادرار بدون تمایل به ظاهر شدن در قسمت های خاصی از بدن است. از طرف دیگر ، تغییر در ظاهر و تنوع کهیر وجود دارد.

علائم در نظر گرفته شده برای تشخیص بالینی عفونت مزمن دستگاه ادراری شامل موارد زیر است:

کهیر قرمز در هر قسمت از بدن

– انواع ادرار در اندازه و شکل مختلف

تورم با ظاهر کهیر در برخی از قسمت های پوست

ظاهر کهیرهای تحریک شده مانند اضطراب یا قرار گرفتن در معرض گرما

– خارش شدید

عفونت های مزمن دستگاه ادراری و کیفیت زندگی

طبق مطالعه ای که توسط بیمارستان سنت توماس انگلیس انجام شد ، بیش از نیمی از کسانی که از عفونت های مزمن دستگاه ادراری رنج می برند ، زندگی اجتماعی آنها را تحت تأثیر قرار می دهد. علاوه بر این ، بیش از نیمی از این افراد احساس می کنند که مشکلات زیبایی تأثیر منفی بر زندگی جنسی آنها دارد.

این عفونت مزمن دستگاه ادراری می تواند زندگی کاری افراد را تحت تأثیر قرار داده و باعث از کار افتادن آنها شود.

یک حلقه نزدیک اجتماعی برای افراد مبتلا به عفونت مزمن دستگاه ادراری نقش مهمی دارد. آنها نباید با جملاتی روبرو شوند که اعتماد به نفس آنها را از بین ببرد. افزایش بازخورد منفی همچنین می تواند احتمال درمان را کاهش دهد.

شرایط استرس زا عفونت های مزمن دستگاه ادراری را تشدید می کند. حتی تحریک پذیری ، مانند خراشیدن مجرای ادرار ، در نهایت می تواند منجر به ضایعات پوستی شود.

درمان دارویی

یکی از مهمترین مراحل در درمان عفونتهای مزمن دستگاه ادراری ، تجویز داروهای ضد حساسیت است. آنتی هیستامین ها یکی از رایج ترین ها هستند.

برخی از آنتی هیستامین ها که باعث خواب آلودگی می شوند:

– هیدروکسی زین

– داکسی سایکلین

– دیفی هیدرامین

شاید شناخته شده ترین آنتی هیستامین ، لوراتادین ، ​​گروهی از فورافادین و سیتریتین باشد.

اگر عفونت مزمن دستگاه ادراری شامل تورم شدید باشد ، پزشک ممکن است داروهای کورتیکواستروئید و داروهای ضد التهابی برای شما تجویز کند. به دلیل عوارض جانبی ، آنها داروهای محدود و خاص هستند. توصیه شده ترین مثال در این مورد اغلب Prinison است.

درمان های غیر دارویی

علاوه بر دارو ، اقدامات غذایی برای بهبود کیفیت زندگی بیماران مبتلا به بی اختیاری مزمن ادرار نیز ضروری است. این اقدامات برای کنار آمدن با علائم طولانی مدت طراحی شده اند.

داروهای غیر دارویی برای درمان بی اختیاری مزمن ادرار عبارتند از:

از صابون های غیر طبیعی و تحریک کننده خودداری کنید

– برای مرطوب سازی پوست از کرم های مرطوب کننده استفاده کنید

– از لباسهایی استفاده کنید که راحت روی پوست بمالید

حتی در روزهای آفتابی در فضای باز از ضد آفتاب استفاده کنید.

از مشوق های شناسایی شده خودداری کنید