علمی و پزشکی

آیا کرونرها با فن آوری کورنر آتش / 5G به برج های ارتباطی 5G منتقل می شوند؟



شیوع تاج در انگلستان و کشته شدن بیش از 5 نفر که باعث کشته شدن 5 نفر شده است ، شایعات و اطلاعات غلط را در رسانه های اجتماعی منتشر کرده است. شایعات شامل پیوند بین فناوری چینی و انتشار تاج است که تاکنون اتفاق افتاده است
سه برج ارتباطی 5G آتش انگلستان را آتش بزنید.

طبق این گزارش
بی بی سی، سه برج ارتباط از راه دور در انگلیس به دلیل اطلاعات نادرست کاربران رسانه های اجتماعی بین فناوری 5G و روابط متعارف
ویروس گل آنها آتش گرفتند. چند گروه فیس بوک انگلیسی در مورد ارتباطات
فناوری 5G سه برج مخابراتی بیرمنگام با ضعف سیستم ایمنی بدن و گسترش کرون ویروس ، سه برج ارتباطی بیرمنگام را به آتش کشید.

اگرچه این ادعا در ابتدا اشتباه بوده است ، اما پست اینستاگرام یک بازیگر و خواننده آمریکایی و تهیه کننده موسیقی استرالیایی ابهام و شایعه ای درباره ارتباط بین فناوری و شیوع کرونا افزود. وودی هارلسون و جیسون گاردینر اکنون به انتشار اطلاعات نادرست در بعضی از نقاط انگلیس متهم شده اند.

با استناد به شایعاتی مبنی بر تأثیر سوء استفاده از ارتباطات از راه دور بر سلامت انسان بر رسانه های اجتماعی ، ارائه دهندگان خدمات موبایل انگلیس این اتهامات را بی اساس خوانده اند. با این حال ، در مورد خدمات تلفن همراه ، کارگران بخش خصوصی در هنگام نصب فناوری هنوز مورد آزار و اذیت قرار می گیرند. مردم می گویند اولین برج ارتباطی فناوری 5G در ووهان برپا شده است و کرونا در خارج از شهر پخش شده است. اگرچه کرونا در ایران و ژاپن گسترش یافته است ، اما افرادی که هنوز این فناوری را معرفی نکرده اند.

تنظیم کننده ارتباطات انگلیس ، Ofcom می گوید این داستان پیچیده تر از شایعات ساده است. برای تخریب زیرساخت های فناوری 5G در انگلیس ، گروه های بی شماری در فیس بوک تشکیل شده است. پرستار یکی از این گروه ها ادعا می کند که این فناوری اکسیژن را از ریه های شما تخلیه می کند!

فناوری 5G یکی از جدی ترین تفاوتهای فنی بین انگلیس و اروپا در تجارت با چین است. ایالات متحده معتقد است که این فناوری از انگلیس در حال جاسوسی از چین است ، در حالی که انگلیس اصرار دارد که آمریکا به دلیل رقابت تجاری دولت ترامپ با چین مخالف است.


نوشته های سایت بر اساس سیستم خبررسانی آنلاین، اقدام به بازنشر می نماید، در نتیجه مسوولیت این نوشته از سایت بر عهده مراجع اصلی بوده و سرخط نیوز هیچ مسوولیتی در قبال این مقاله نخواهد داشت.