علمی و پزشکی

احتمال تعطیلی ۲ هفته‌ای تهران با رکوردشکنی‌های کرونایی/ ستاد ملی مقابله با کرونا چه تصمیمی خواهد گرفت؟

به گفته شفاف ، تاج مورد حمله قرار گرفته و هر روز یک رجیستر جدید تاج در کشور راه اندازی می شود ، که تعداد افراد مریض را افزایش می دهد و در نتیجه ما از بیماری عروق ویروس کرونا قلب می میریم ، که اکنون بیش از 400 قربانی را چند هفته پیش گرفته است. اکنون به نظر می رسد هر روز دو هواپیمای مسافربری در حال سقوط هستند و ایرانیان را در هراس و وحشت فرو می برد.

ایران تاریک ترین برداشت قرن را تجربه می کند و روزهای پاییز را در دل خود جای داده است. در همین حال ، شهر تهران با 14 میلیون نفر جمعیت مانند یک کشور اروپایی است و نیاز به توجه ویژه دولت کرونا دارد.

تهران شهری است که ویژگی های منحصر به فردی دارد و از نظر رشد جمعیت و جمعیت شناور با بسیاری از شهرهای دیگر متفاوت است. آنها به آنها نزدیک می شوند و می توانند باعث شیوع ویروس کرونا در کشور شوند ، از طرف دیگر مبادلات اقتصادی ، فرهنگی و بسیاری از مسائل اداری در پایتخت وجود دارد و کنترل تاج می تواند پاشنه آشیل باشد.

بیش از 6000 بیمار عروقی در بیمارستان بستری هستند و بیش از 1200 بیمار مبتلا به بیماری قلبی روزهای سختی را در بخشهای مراقبت ویژه می گذرانند.

به گفته ایرج حریری معاون وزیر بهداشت ، تهران به دلیل جابجایی زیاد ترافیک از سایر استانها به تهران ، چهارراهی در کشور است.

براساس کمیته بیماری های قلب و عروق ، شیوع و مرگ بیماری ویروس کرونا قلب در 10 استان سمینان ، کردستان ، کرمانشاه ، کراسان شمالی ، کرمان ، مازندران ، تهران ، گیلان ، فارس و گلستان و جنوب خراسان رو به افزایش است. اخیراً مشاهده شده است که آنها به سطح بالایی رسیده اند.

 تهران و کرونا

محمدرضا ظفرگانی ، رئیس سیستم پزشکی ، گفت که تعداد افرادی که به طور رسمی ثبت شده و گزارش می شوند بیش از 300 یا 400 نفر در روز است و طبق گفته وزارت بهداشت ، همه می دانند که این ارقام فقط داده های بیمار و آماری است. بالاتر از این است. سازمان نظام پزشکی حداقل سه برابر مرگ CV-19 را در بررسی های صحرایی بیمارستان ها و شریان ها برای بیماران یافته است. بنابراین ، ما باید برای جنگ آماده باشیم زیرا این یک مسئله جدی است.

ایرج حریرچی ، معاون پیشین وزیر بهداشت ، به نوبه خود گفت: “طبق گزارش سازمان بهداشت جهانی (WHO) ، آزمایشات مثبتی مانند سایر کشورها در ایران انجام می شود ، اما شمار کشته شدگان می تواند به 1.5” برسد. این تا 2.2 برابر آمار اعلام شده است.

شکستن رکورد تخت بیمارستان عروقی در تهران ؛ افزایش میزان مرگ و میر عروق ویروس کرونا طی 3 هفته آینده

آلیسزا زالی ، رئیس ستاد مبارزه با فساد اداری تهران در تهران ، خواستار “آماده سازی جنگ” برای تمام مناطق کشور شد. بود.

زالی گفت: متأسفانه آمار بستری شدن کودکان در پایتخت نگران کننده است و رکورد شریانی در تهران هشت ماه بعد شکسته شده است. 108 بیمارستان در تهران دارای بخش های عروقی هستند و تعداد بیماران به شدت زیاد است و مرگ و میر عروقی در تهران افزایش دارد. “فرصتی وجود دارد.” انتظار نداریم هفته آینده لاغر شویم.

متأسفانه ، ترافیک در تهران تغییر چندانی نکرده است و ترافیک در شهر و مناطقی که مناطق پرخطری مانند پیاده روها ، مراکز خرید و فروشگاه های زنجیره ای مشخص شده دارند ، ازدحام و خطرناک است. .

براساس گزارش سازمان هواشناسی ، شیوع بیماری وبا و مرگ و میر در شهرهای صنعتی و پرجمعیت در حال افزایش است.

بیماران بیمارستان عروقی

دلیل درخواست تعطیلات دو هفته ای در تهران

خوپایه زاده ، رئیس دانشگاه علوم پزشکی ایران ، به خبرنگاران گفت: “مهمترین دلیل درخواست تعطیلی تهران کاهش شیوع ویروس در شهر و جلوگیری از هر نوع جلسات است.” و ما مجبور نیستیم در مراکز عمومی شهر حضور داشته باشیم و باید بتوانیم با شکستن زنجیره انتقال ، روند کنترل بیماری را ادامه دهیم.

وی گفت: فعالان حوزه سلامت هشت ماه است که با بیماری ویروس کرونا قلب دست و پنجه نرم می کنند و ویزیت و مرگ و میر زیاد است و درست است که تعطیلات می تواند زندگی افراد را تحت تأثیر قرار دهد اما این امر به حفظ دو هفته ماندن کمک می کند. بازسازی بیمارستان ها و ارائه خدمات بهتر از طرف دیگر ، وقتی افراد در جامعه سفر کمتری می کنند ، ویروس در جامعه شیوع زیادی پیدا نمی کند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی ایران گفت: اگر جلسه ای در روز چهارشنبه در ستاد تاجگذاری ملی برگزار شود ، می توان موضوع را مطرح كرد و روسای ستاد تاج و دانشگاه های علوم پزشکی تهران تقاضای استراحت دو هفته ای در تهران را دارند.

کدام موسسات در تهران درخواست تعطیلی 2 هفته ای دارند؟

کمیته بهداشت و درمان تهران پیشنهاد اختتامیه دو هفته ای را به شورای ملی تاجگذاری و امنیت شورای اسلامی شهر تهران ، ستاد اداره تاجگذاری و بیماری های تهران ، دفتر حاکم و مجلس شورای اسلامی ارائه داد و کلیه مدیران اجرایی تهران از جمله دولت این پیشنهاد را تأیید کردند. ، به استثنای تجهیزات امدادی ، در این زمان بسته خواهد شد. این طرح محدودیت هایی را برای ماندن در این مدت در شهر در نظر گرفته است.

عبدالسیسی روح الامینی ، رئیس کمیته بهداشت شورای عالی تهران ، به نمایندگی از سازمان ملل و 40 عضو مجمع عمومی سازمان ملل ، با تأکید بر حمایت کامل از مقر کرونا تهران ، از کمبود ظرفیت سازمان ملل و پارلمان در این جنگ گسترده ابراز تاسف کرد. با توجه به نگرانی های بهداشتی ، اقتصادی ، اجتماعی و امنیتی تهران ، بر تصمیم گیری فوری ، مانند وضعیت دو هفته ای تهران ، تأکید دارد ، زیرا این تنها راه شکستن زنجیره و بازسازی مراکز بهداشتی و درمانی تهران است.

علی آتا سخنگوی شورای شهر تهران گفت: “متأسفانه روند بیماری های قلبی عروقی در شورا ادامه دارد.” در میان همکاران من ، مشاور شهبانو امانی و چندین متخصص و کارکنان به این ویروس آلوده شده اند. ما محدودیت هایی را برای سالن در شهرداری و شورا تعیین کرده ایم. ارسال ما به ستاد ملی هنوز یک جشنواره دو هفته ای در تهران است.

محسن هاشمی رئیس شورای شهر تهران در مورد شیوع وبا در تهران هشدار داد – ما باید حداقل دو هفته تهران و کلانشهرهای آن را ببندیم ، در غیر این صورت باید منتظر بدترین وضعیت باشیم. تصمیماتی که درباره کرونا می گیریم باید در آینده اتخاذ شوند ، نه در پشت کرونا.

رئیس شورای شهر تهران با بیان اینکه تعداد کشته شدگان این زلزله دو برابر شده است گفت: ویروس جدید وبا تعداد مرگ و میرها را دو برابر کرده و مشکلات زیادی را ایجاد کرده است ، در صورت عدم اقدام موثر برای کنترل ویروس وبا ، سونامی و فاجعه ای در آذر اتفاق می افتد.

برج خفیف با ماسک

بستن تهران چقدر در کنترل بیماری های عروقی م effectiveثر است؟

“چه بدتر؟” آنها گفتند. بلایا خدا ما را بیامرزد. اکنون اوضاع بدتر است. ما در بیمارستان های شریانی بستری هستیم ، ویزیت های زیادی داریم و بیماری های جدی داریم و مشکلات زیادی داریم. ما باید تهران را در اسرع وقت تعطیل کنیم.

یکی از اعضای ستاد ملی کرونا گفت: “اعلام شده است که آنها روز دوشنبه تعطیل خواهند بود ، اما در عمل خواهیم دید که همه چیز باز است.” در شرایط فعلی ، خاموش کردن تنها راه انجام این کار در اسرع وقت است. اکنون اروپا و ایالات متحده نیز درگیر شده اند.

حمید سوری ، متخصص بیماری های اپیدمی و عضو دانشکده علوم پزشکی دانشگاه شهید بهشتی گفت: “همه نگران شیوع وبا در کشور هستند.” لازم به ذکر است که تعطیلی بدون برنامه و ناسازگار شهر در کنترل همه گیر م epidثر نخواهد بود. وقت آن است که او را رها کنیم و حرکت کنیم. در عین حال ، هزینه و بار اقتصادی آن بسیار زیاد است.

سوری در پاسخ به این سال که چه نوع برنامه دفاعی و کنترلی شناخته شده و برنامه ریزی شده ای برای محصور کردن شهر همسایه مورد نیاز است ، گفت: “اگر چنین حرکتی فقط برای یک وقفه دو هفته ای باشد ، قطعاً کوتاه مدت و مقرون به صرفه خواهد بود.” اصلا خوب نیست

یکی از اعضای هیئت علمی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی گفت: “ما برای خاموش کردن فعالیت ها باید یک برنامه قرنطینه کامل داشته باشیم.” یعنی باید اهداف و چگونگی اجرای آنها را تعیین کند و آمادگی کامل سازمانها و آمادگی مردم فراهم شود.

سوری گفت: “آیا جابجایی در شهر غیرقانونی است؟” اگر جواب منفی باشد ، قفل شدن شهر منطقی نیست مگر اینکه به مدت 14 روز در حصر باشند. اگر ترافیک رایگان باشد ، قفل شدن شهر تأثیر چندانی نخواهد داشت.

وضعیت تاج در تهران

کیانوش جهانپور ، مدیر مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت ، معتقد است که هزینه های انسانی بالاتر از حد انتظار است. هزینه های سفر غیرضروری ، سفرهای غیرضروری ، روابط و مسافرت های غیرضروری ، جمع های کوچک و بزرگ و بی احترامی به فاصله جسمی و بالاتر از همه ، کمبود ماسک عمومی ، حشرات گرانبهایی هستند که هر روز مانند برگ برداشت می ریزند. ما بار میلیاردها تنی پول بر ساختار اقتصادی که تحت فشار تحریم های بین المللی متحمل شده است ، هستیم و هستیم.

آمارها نشان می دهد که اوضاع در شهر تهران بسیار جدی است و اگر قرار است بسته شود ، باید شهر را با قفل نمودن ورودی ها و سرنشینان با در نظر گرفتن تمام جوانب تعطیلی مسدود کرد. دسترسی به مراکز سرپایی و سرپایی کاهش می یابد.

پایان پیام /