بین الملل

اعراب نباید در پیوستن به صف مخالفان دولت نژادپرست ترامپ تردید کنند/ اقدام غیرمنتظره سیاستمداران آمریکایی

یک گروه خبری بین المللی آمریکایی در بیانیه مطبوعاتی اعلام کرد که واکنش آمریکا به تهدید ناشی از دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا “شوک آور” بوده است. تهدید ترامپ باعث کاهش سطح خشونت و جلوگیری از سرقت افراد و اموال عمومی نشده است. واکنش غیر منتظره از طرف مردم آمریکا حمایت از تعدادی از نیروهای پلیس ، از بین بردن لباس رسمی و تجمع معترضین ، یک اتفاق نادر و یک ضربه شدید به کاخ سفید و خیرین رئیس جمهور بود.

بیشتر بخوانید

ترامپ جنگ را به هموطنان خود اعلام کرده است

براساس این گزارش ، آمریکایی ها توسط نیروهای پلیس زانو زده اند و پلیس تصاویر تکان دهنده ای را که در رسانه های اجتماعی در تلاش برای کشته شدن یک مرد سیاه پوست کشته شده در مقابل معترضین منتشر کرده است ، منتشر کرده است. این رویداد مانند یک انبار پر از نی سوخته ، به سرعت در 50 ایالت پخش شد ، و نه فقط توسط پلیس و رهبران آنها ، بلکه همچنین توسط سیاستمداران ، فرمانداران ، هنرمندان و ستاره های ورزشی. گروهی که نمایانگر یک تغییر اساسی در افکار عمومی آمریکا در برابر نژادپرستی و محبوب ترین نماد است.

پلیس ایالات متحده

کشته شدن پلیس آمریکا در مقابل معترضین

ال یوم در این گزارش گفت: “مستعمره آمریکا رو به زوال است ، فاجعه رئیس جمهور پاک شده و ایالات متحده آمریکا در حال فروپاشی است.” توییت های ترامپ ، که نمادی از برتری سفیدپوست است ، به جای ریختن سوخت در تظاهرات ، اعتراضات را شدت بخشیده اند. به همین دلیل است که نمی توان پایان شورش مردمی را تصور کرد که جورج فلوید افسر پلیس نژادپرست سفید خود را به قتل رساند.

ژورنال انتقالی منطقه ای گزارش می دهد که دولت ایالات متحده صحنه های نگران کننده بسیاری دارد که در آن تظاهرات ضد نژاد پرستی می تواند کمک کند ، اما شکست ، جنگ داخلی و جنگ محلی “سلاح گرم” خوانده شده است. این صدا گرفته می شود ، آرام شد و این چیز هوشمندانه که بیشتر مردم نمی خواهند ، اما دولتمردان آمریکا راه خود را از دست داده اند.

اعتراضات آمریکا

معترضانی که توسط مردم آمریکا برگزار می شود

در پایان گزارش ، ال یوم سخنان سخنگوی سخنگویان دولت آمریكا و چین را مقایسه كرد و گفت: پكن توانست در مقابل تجاوز واشنگتن بایستد و بسیاری از مقامات دولت آمریكا از قدم های رئیس جمهور نژادپرست خود انتقاد كردند. متحدان ایالات متحده ، مانند نخست وزیر انگلیس ، بوریس جانسون ، در پی ترور وحشیانه فلوید در حال افزایش هستند. چه کسی جرات حمایت از چنین رئیس جمهوری را دارد و سعی می کند تمایلات نژادپرستانه خود را توجیه کند؟ ما اعراب و مسلمانان همچنان از ظلم و استکبار آمریکا رنج می بریم و برجسته ترین قربانیان جنگ های استکبار ، سیاست ها و مداخلات نظامی در آمریکا هستیم. بنابراین ، ما نباید ایالات متحده را با انتخاب بین دو طرف پاسخگو باشیم. بیایید

انتهای پیام / 4033 /