علمی و پزشکی

اعلام وضعیت نارنجی کرونایی در۵ شهرستان کهگیلویه و بویراحمد/گچساران در وضعیت قرمز

اعلام 5 تاج نارنجی در 5 شهر کهگییمیا و بویراحمد / گشاران به رنگ قرمز

INNA / Kohgias و Boirahammam رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج از طرف خود گفت: “از دیروز تاکنون 35 نفر در Gisharran جان خود را از دست داده بودند که بیشترین تعداد بیماران مریض بحرانی در منطقه بود.”

در 65مین جلسه ستاد منطقه ای ضد کورونا در روز پنجشنبه 17 ژوئیه ، دکتر پارس یزدان پناه اظهار داشت: 9 مورد مرگ و میر مربوط به شهر بوی-احمد ، شهر کراگیلویی 7 ، کرام 2 ، باش 4 و بهارما 1 بوده است. Korona ثبت شده است.
یزدان پانا با بیان اینکه پنج شهر بز ، بوی-احمد ، کارا ، کهگییه و دانا در ایالت نارنجی کره قرار دارند ، افزود: شهر گشاره در دریای سرخ است.
وی افزود: بهام و لنده نیز به عنوان شهرهای کم خطر شناخته می شوند.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوجا ، از ابتدای بیماری تا 2 هزار و 497 نفر ، با در نظر گرفتن تعداد کل بیماران ، به طور کامل درمان شده است.
وی گفت: 11 نفر در بخش مراقبت های ویژه برخی بیمارستان های ایالت کرونا در بیمارستان بستری شدند.
به گفته یاهدان پناه ، 171 بیمار از صبح امروز در برخی بیمارستان های کرونا بستری شده اند و مشخص است 81 نفر خون اهدا کرده اند.
علاوه بر این ، محمد مهدی باسان ، معاون صدراعظم دانشگاه علوم پزشکی ، گفت: در این جلسه 259 واحد اداری و اتحادیه بسته شده اند.
وی گفت: “متأسفانه ضربان قلب طی سه هفته گذشته افزایش یافته است.” این هوش به طیف گسترده ای از فضا و دستورالعمل های بهداشتی نیاز دارد.
باسان گفت: “ما به مردم توصیه می کنیم که از پوشیدن ماسک و اجتناب از تشریفات و جشن ها جلوگیری کنند. در صورت لزوم ، حتماً دستورالعمل های بهداشتی را برای ترک خانه رعایت کنید.”
ما از معاونت علمی دانشگاه علوم پزشکی یاسوجا می خواهیم تا به موضوعات بهداشتی و پروتکل های مربوطه احترام بگذارد تا مشاغل و تحصیلات آنها تعطیل نشود.
ایسان با اشاره به روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی ایالات متحده ، گفت: دستگاه های دولتی 70 درصد پروتکل های بهداشتی را رعایت می کنند ، 4 اتاق باغ و سالن چاپ می شوند ، 68 درصد در مساجد به یادگار مانده ، 86 درصد آن ها نانوایی ها ، 80 درصد رستوران ها و 72 رستوران هستند. احترام به دفاتر با٪.
وی گفت: “76٪ از 889 صومعه ای که از آنها بازدید کردیم ، 70٪ از معابر و 88٪ از بانک ها”.
امیدواریم در هفته های آینده بهتر شویم.
انتهای پیام