اقتصادی

افزایش اهمیت تم تولد در مراسمات امروزی

تم‌تولد در واقع همان نظم بخشی و یکپارچه کردن جشن های دوستانه و خانوادگی همراه با ایجاد یک فضای زیبا و خاص و مملو از رنگ و تصاویر جذاب و طراحی فضایی دلنشین با توجه به علایق شدید فرد یا افرادی که برای آنان جشن ترتیب داده می شود.
در ادامه بیشتر توضیح خواهیم داد با ما همراه باشید.

6 trendy birthday party themes for kids - Chicago Parent

تم های تولد چند سالی است که به میهمانی ها و مراسمات و جشن های ما رنگ و لعاب جذاب ای بخشیده و حال و هوای خاصی را به مراسمات ما داده است برای مثال میخواهیم جشن تولد را برای کودکی برگزار کنیم در ابتدا باید جنسیت کودک و سن او را در نظر بگیریم سپس علایق شدید او به یک شخصیت کارتونی و یا لباسی خاص از شخصیت معروف و رنگ های مورد علاقه اش را بشناسیم که همه ی این موارد ما را در انتخاب تم و ایجاد فضای جذاب برای سوپرایز کردن او در جشن تولدش به ما کمک می کند.
به طور مثال او عاشق شخصیت کارتونی مینیون ها است و همیشه به محض شروع این کار تون با ذوق و شوق فراوان جلوی تلویزیون می نشیند و تماشا می کند مطمئن باشید با دیدن تم شخصیت مینیون ها بسیار هیجان زده خواهد شد.
همانطور که گفته شد در انتخاب تم سن و جنسیت فرد خیلی مهم است زیرا برای دختران و پسران تم های گوناگون و مختلفی وجود دارد که باتوجه به علایق آنها انتخاب می‌شوند.
تنهای دخترانه اغلب در در قالب شخصیت های کارتونی دختر مثل سیندرلا،کیتی،مینی موس،شخصیت السا در انیمیشن فروزن،سفید برفی و …اشاره کرد.
تم های پسرانه هم به همان شکل با شخصیت های کارتونی پسرانه مثل( باب اسفنجی،شش ابر قهرمانان،ماشین ها، فوتبالیستها،سگهای نگهبان و …انتخاب می‌شوند.

The wonderful things you will be book theme party. “ONEderful ...
انتخاب تم تولد برای کودکان به دلیل مشخص بودن علایق آنها کار راحتی ست اما زمانی که جشن را برای یک نوجوان ترتیب می دهیم شرایط و برنامه ریزی جشن کمی سخت تر میشود زیرا براحتی نمیتوان تمایلات و علایق نوجوانان را فهمید و اینکه چه چیزهایی دقیقا خوشحالشان می کند کمی دشوار است.
لازم است به این نکته خیلی توجه داشته باشید که به هیچ وجه از تم های کودکانه برای نوجوانان استفاده نکنید زیرا ممکن است باعث دلخوری آنان شود،شاید ازنظر شما فرزند نوجوانتان ازدوران کودکی خود کاملا جدا نشده باشد ولی مطمئن باشید که او خود تمایل دارد به دنیای بزرگترها وارد شود نه دنیای کودکان و این نکته را فراموش نکنید فرزند نوجوان شما ممکن است با انتخاب تم اشتباه کودکانه شما جلوی دوستان خود خجالت زده شود.بهتر است در این زمینه ازخود او کمک بگیرید و نظرش را بپرسید.
امروزه افراد بزرگسال و حتی از سالمند نیز از داشتن تم تولد لذت می برند پس بدانید که تم تولد تنها مختص به کودکان و نوجوانان نیست.
این تم ها با توجه به جنسیت،رده ی اجتماعی،شغل و علاقه مندی ها و حتی زمینه ی فعالیت های شخصی فرد مثل انواع زمینه های هنری و موسیقی،ورزشی و … طراحی و اجرا می شوند.
تم های تولد شامل( تاج و کلاه,نقاب,شنل و لباس,رومیزی های پارچه ای و کاغذی, انواع بشقاب های پذیرایی, لیوان ,ظروف مخصوص پاپ کورن,کارد و چنگال و قاشق,دستمال سفره,جعبه ی دستمال کاغذی,نی های رنگی,کارت دعوت ,کارت تبریک ,چاقوی برش کیک,سفره ,انواع تاپرهای کوتاه و بلند, استند کاپ‌کیک و استند کیک ,انواع بادکنک های لاتکس و فولی,ظروف مخصوص سرو فینگر فود و انواع دسر,استند اسم و عدد, قاب عکس, برچسب های روی آب معدنی و آبمیوه, آویز خوشامدگویی,آبنبات های طرح تم تولد و … .
به خاطر داشته باشید که جشن تولد عزیزتان فارغ از سن و سال جنسیت آنان شبی بسیار مهم و شگفت‌انگیز است،شما می توانید با درنظرگرفتن تیم مورد علاقه آنها آن شب را به شبی خاطره انگیز و شادتر تبدیل کنید ،شما می توانید تم مورد نظر خود را با کیک تولد و لباس ست کنید و زیبایی فضای تولد را دوچندان کنید.
شما برای بهترین انتخاب تم تولد عزیزتان دو راه دارید اینکه کاملاً سورپرایزی پیش بروید و اطلاعاتی که در مورد او دارید را بررسی کنید و درنهایت خودجوش انتخاب نمایید یا با اطلاع رسانی به خود فرد نظرات او را جویا شوید و با همکاری خودش تمام مورد نظرش را انتخاب و سفارش دهید.