اقتصادی

بررسی روند اجرایی طرح‌های در دست اجرای منطقه ویژه اقتصادی بوشهر

سرخط نیوز / بوشهر توسعه فرآیند ترکیبی از پروژه های تولیدی ، آزمایشگاهی و سرمایه گذاری در منطقه ویژه اقتصادی اتوبوس در حال انجام است.

مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی بزیم ، گزارشی را برای بررسی روند اجرای آزمایشگاه Quay 19 ، و گزارشی از پیشرفت فیزیکی پروژه های منحصر به فرد توسعه اقتصادی Boss Heir ارسال کرده است. Lean به تأسیس آزمایشگاه برای راه اندازی آزمایشگاه Quaid 19 رسیده است و این مسئولیت مهم اجتماعی نیاز به همکاری و هماهنگی کلیه آژانسهای ذیربط دارد.

در طی این بازدید ، مقرر شد آزمایشگاه شعبه زیتون لین ، دستورالعمل های آزمایشگاه Quad 19 را برای ایجاد دانشگاه علوم پزشکی بپذیرد و پیش نیازها برای تسهیل روند لازم است.

علاوه بر این ، با توجه به اینکه آزمایشگاه شعبه زیتون لیلا دارای بیشترین مجوزها و استانداردهای لازم است ، باید از این آزمایشگاه در صنایع غذایی ، پزشکی و زراعت استفاده شود.

حسین نامور ، رئیس اجرایی منطقه ویژه اقتصادی بوشا ، روز سه شنبه اظهار داشت: شرکت نیکسون لیان پارسونز در حال سرمایه گذاری بیش از 3 میلیون هکتار در سرمایه گذاری خارجی است. و اقامتگاه برای این شرکت در نظر گرفته شده است.

طبق اعلام شرکت نیگین لیان پارس ، 50 نفر از کارکنان مستقیماً از طرح پردازش کاغذ دیواری استخدام شده اند که می تواند 65 نفر را به برنامه های اصلی اضافه کند.

مدیر منطقه ویژه اقتصادی رئیس هیر گفت: این برنامه برای بازدید از شرکت ایران نوین دریک فاناوارا و بازدید از شرکت ایران سانوین نوینا فناورانا بود. دیک به همراه حدود 40 کارگر بومی ، تنها تولید کننده تولید کنندگان درب های از راه دور در کشور است که جعبه دنده و کرکره درب موتور را تولید می کند.

وی گفت: بخش تولید تولید در بخش مهندسی و تولید موتور سیکلت را در مرحله دوم آغاز کرده است.

نیاز به تعامل مدیران با سرمایه گذاران و کارآفرینان

وی همچنین از تلاش های منطقه ویژه اقتصادی بوهر و اداره آزمایشگاه شعبه زیتون لیائو برای مبارزه با ویروس کرستر قدردانی کرد. پشتیبانی ویژه در دسترس است.

ساعد زوریخین تأکید می کند که دستگاه های اجرایی کلیه دستگاههای اجرایی در زمینه همکاری و همکاری در زمینه همکاری مهم و ضروری هستند.

انتهای پیام