تاکید بر پیشگیری در مبارزه با کرونا

مدیر بهداشت ، درمان و پزشکی اجتماعی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی در بررسی دقیق اقدامات انجام شده برای مقابله با کرونا گفت: وی گفت: برخی از بیماری ها دارای ابعاد بیرونی و پیچیدگی هایی در سیستم سلامت هستند. آنها گرانبها هستند. بنابراین تأکید بسیاری بر روی پیشگیری شده است.

طبق گفته ENA وی افزود: “انجام کار درست در زمان مناسب و فرد مناسب سه موضوع بسیار مهم در بهداشت عمومی است.”

این متخصص با بیان اینکه درباره برنامه تلویزیونی صحبت می شود ، اظهار داشت: درمان اجتماعی یکی از تخصص هایی است که در سازمان نظام سلامت و نقش آن در این زمینه متمرکز است.

وی گفت: جامعه یک گروه هدف برای پزشکی اجتماعی یا داروهای پیشگیری است و سایر تخصصهای پزشکی روی فرد متمرکز است. وی گفت: “به عنوان مثال متخصص قلب با ذکر لیست معالجه سرپایی ، جراحی و غیره درمان را ارائه می دهد.” در این میان ، یک درمانگر اجتماعی برای پیشگیری و پیشگیری از بیماری های قلبی سعی در شناسایی خطر ابتلا به بیماری های قلبی و خطر ابتلا به افراد خواهد داشت.

وی در بخش دیگری از صحبت های خود ، نقشی را که در متخصصان طب اجتماعی در مبارزه با بیماری های قلبی ایفا می کند ، برجسته کرد – وی افزود.

سهره خاطرنشان می کند: درمان های پزشکی و پزشکی بیماری کرونا ویروس دشوار و گران است. بنابراین تأکید بسیاری بر روی پیشگیری شده است. ما کشورهای مختلف زیادی در جهان را در جبهه کره شاهد بوده ایم.

وی خاطرنشان کرد: کشورهایی مانند کره جنوبی و نیوزیلند از نظر عاطفی فعال هستند و طبق اصول ، منابع عفونت و کنترل سریع عفونت بلافاصله شناسایی و پایش می شود. اما کشورهایی که درمان اضطراب مانند انگلیس و ایالات متحده را دیده اند ، فراموش کرده اند که از خود محافظت کنند.

وی گفت که کورونا درمانی ندارد و یک درمان توصیه شده برای بیماری های جدی است ، اما ویروس به خودی خود نمی تواند از بین برود و هیچ درمانی مناسب برای آن وجود ندارد.

وی گفت: این نخستین قدم برای کنترل این بیماری با راه‌اندازی یک بیماری کروشن کره جنوبی و ارزیابی منبع بیماری و ایجاد اورژانس قرنطینه است که منبع بیماری را محدود می کند.

مدیر گروه بهداشت ، درمان و پزشکی دانشگاه از استفاده از تکنیک های نوین و کاربردهای مختلف برای تشخیص تاج ، طراحی فیلتر ، کنترل از راه دور و کاهش مونتاژ ، اقدامات مؤثر در کنترل و کنترل ویروس تاج ذکر کرد.

مدیر گروه بهداشت ، درمان و پزشکی دانشگاه از بیش از 90 درصد از تلاش های Coroner برای مقابله با سیستم مراقبت های بهداشتی اولیه کشور در دهه 1960 ، با داشتن همه مراکز در دهکده ها و شهرها قدردانی کرد. وی مراقبت های بهداشتی یک شب را دریافت کرد و مهمترین موفقیت در تشخیص و کنترل بود.

به گفته سهرابی ، کارها باید به عنوان گروهی در بهداشت عمومی انجام شود. با کمک دولت ، وزارت بهداشت باید تیمی از متخصصان بهداشت و درمان و کلینیک و سایر ذینفعان تشکیل دهد. پروتکل هایی که تهیه شده اند باید نیازهای تمام اعضای تیم را برآورده کند ، و توصیه می شود با آنها مشورت کنید زیرا ممکن است نظرات آنها مفید باشد.

مدیر بهداشت ، درمان و اجتماعی اجتماعی دانشگاه علوم پزشکی شهیدشاهی با اشاره به بازگشایی مجدد به دلیل مسائل اقتصادی و اقتصادی ، اظهار داشت: این گروه طبق پروتکل های بهداشتی رعایت نشده است.

سلامت انسان در اولویت است. سازمان بهداشت جهانی (WHO) در سال 2007 شعار “مرکز انسان سالم مرکز توسعه پایدار” است و نبود یک فرد سالم در جامعه برای اقتصاد مضر است.

شابیابیا در پایان سخنان خود از تلاش های مدافعان بهداشت کشور در اپیدمی کرونا قدردانی کرد و گفت: آنها یک برگ طلایی و افتخار دیگری را در سیستم سلامت کشور ایجاد کرده اند. برای کسانی که جان خود را فدا کردند برای کسانی که جان خود را فدا کردند ، بسیاری در خدمت مریضان به شهادت رسیدند.

انتهای پیام

خروج از نسخه موبایل