بین الملل

تخت‌روانچی تهدید به اقدام متقابل کرد

او اضافه کرد: بورژام بخشی از قطعنامه 2231 است ، زیرا خروج 6 مه 2016 از بورگام تعهدات خود را طبق قوانین بین المللی نقض می کند. Borjam به راه حل وصل شده است.

وی گفت: “كیفیت شورای امنیت در شورای امنیت تصویب شده است و قطعنامه 2231 نیز به طور اتفاق نظر توسط همه اعضای شورای امنیت تصویب شده است.” بنابراین ، این نشان می دهد که کل جامعه بین المللی پشت سر قطعنامه 2231 است.

تختروانچی افزود: اقدام آمریکا نقض قوانین بین المللی و تعهدات بین المللی است. پس از آزادی ایالات متحده از برمه ، ایران یک سال صبر کرد تا ببیند سایر اعضای برمه می توانند برای ایران چه کنند.

به یاد داشته باشید ، “برخی از اعضای برجام به خاطر خسارتهای ناشی از اخراج ایران از برجام به ایالات متحده جبران می كنند ، اما متأسفانه یك سال بعد ما از تعهدات خود تحت عنوان” بورجام “سود نبردیم.

عضو تیم مذاکره کننده گفت: “همانطور که می دانید ایران بعد از پنج قدم دیگر اقدام دیگری نخواهد کرد.” آیا آن است با توجه به فعالیت های آینده ما ، گفته می شود Borjam و قطعنامه 2231 در معرض خطر قرار گرفته اند. عملیات ما مشابه عملیات 2231 اتحاد جماهیر شوروی خواهد بود.

تارتاروانچی از طرف خودش گفت: IAAF به دلیل عدم پذیرش همکاری های هسته ای با سایر کشورها ، مجروح شدن جدی است.

وی گفت: “این نیازهای واقعی ایالات متحده است.”

نماینده دائم سازمان ملل متحد در سازمان ملل گفت: این بحث ها ادامه دارد. وی در عین حال گفت: “اگر ایران نتواند این تأسیسات هسته ای را توسعه دهد ، ما به طرح اولیه آن باز می گردیم.”

تخت رواناچی افزود: “بنابراین این گزینه برای ایران است و تصمیم خواهیم گرفت كه چه زمانی به طرح اصلی خود بازگردیم.” این گزینه برای ایران بسیار مناسب است.

310 310