اقتصادی

تشکر وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی از رهنمودهای مقام معظم رهبری به مناسبت روز کارگر

وزیر تعاون ، کار و رفاه اجتماعی از رئیس اجرایی بخاطر راهنمایی های وی برای روز کاری تشکر کرد.

به گزارش سرخط نیوز ، متن پیام تقدیر از محمد شریعتمداری وزیر تعاون ، کار و رفاه اجتماعی توسط رهبر معظم انقلاب اسلامی به شرح زیر است:

تبریک به آیت الله العظمی خامنه ای

رهبر معظم انقلاب اسلامی

سلام

من ، همه کارمندان وزارت همکاری و رفاه اجتماعی ، جامعه کارگران و آثار کشور که علی رغم شرایط کرونری در کشور امسال ، قصد ملاقات با کارگران را دارم و از این جامعه محترم تشکر می کنم ممنون ، ممنون

دستورات و سیاستهای عالمانه حضرتعالی در مورد نیاز جهش تولید به شرکتهای صنعتی ، کشاورزی و اقتصادی ، لزوم همکاری واقعی دوجانبه بین نیروی کار و سرمایه گذار ، وظایف دولت در هر دو اردوگاه و موضوع مهم احترام به حقوق کار و حل مسائل طبقه کارگر. به نمایندگی از کارفرمایان محترم و دولت ، ما با تلاش مضاعف و در چارچوب سه جانبه و گفت وگوی اجتماعی با کارگران و کارفرمایان در حضور قدرت الهی پیش خواهیم رفت.

در دیدار با همه مقامات وزارتخانه ، مهمترین مسئولیت تست گسترش عدالت ، مبارزه با فقر ، حمایت از آسیب پذیران و کمک به ایجاد ظرفیت ، افزایش مهارت ها و مردم و توسعه اشتغال پایدار است. و اجرای سیاست های فعال در بازار کار و توسعه همکاری و نظارت. با توجه به روابط کاری ، با تلاش و کوشش جدی و با تمرکز بر تفکر و عمل جوانان نخبه گرا ، مبتکر و دارای صلاحیت و در تعامل با همه بازیگران و بازیگران مربوطه ، امیدواریم که به هدف مهم تغییر در تولید و ایجاد ثروت و توزیع عادلانه آن در بین مردم. بیا بریم

در حالی که برای آن رهبر خردمند ، سالم و تندرستی آرزوی موفقیت الهی داریم ، این یک چالش برای حضرت حق بوده است و امیدواریم که همیشه از راهنمایی های آن حضرت بهره مند شویم.

محمد شریعتمداری

وزیر تعاون ، کار و رفاه اجتماعی و رئیس شورای عالی کار

انتهای پیام