علمی و پزشکی

تصاویر | ماشین شگفت انگیز RS7 اتومبیل با 730 اسب بخار!

آئودی RS7 که اخیراً در برخی از کشورها در بازار به فروش می رسد ، مدت زمان نسبتاً طولانی در اروپا به فروش می رسد. به همین دلیل این ماشین توجه بسیاری از تیونرهای معروف را به خود جلب کرده است. ABT یکی از اولین تیونرهایی بود که جایگزین RS7 در اواخر ژانویه شد.

آئودی RS7 با تنظیم ABT

RS7-R از پیشرانه 4 سیلندر 8 سیلندر دوقلو توربو بهره می برد که می تواند 730 اسب بخار قدرت و 920 نیوتن متر گشتاور تولید کند. این هیولا که روی چرخ های 22 اینچی سوار شده است ، دارای سیستم اگزوز چهار طرفه است که با اگزوزهای استاندارد RS7 دوتایی جایگزین شده است. بدنه این خودرو نیز دستخوش تغییراتی شده است از جمله یک اسپویلر هود ، دیفیوزرهای با هدایت هوا و بال های الیاف کربن روی سپر.

آئودی RS7 با تنظیم ABT

ABT همچنین تغییراتی در فضای داخلی کابین RS7 ایجاد کرده و باعث تقویت فیبر کربن و اثاثه یا لوازم داخلی چرمی شده است. داشبورد دارای عدد 125 متقاطع بر روی آن است که نشانگر تعداد و خروجی محدود RS7-R است. این خودرو در واقع متعلق به یک راننده مشهور آلمانی به نام دانیل آبت است و امضای وی روی کنسول مرکزی حک شده است.

آئودی RS7 با تنظیم ABT

سرعت و شتاب دقیق این خودرو توسط تیونر اعلام نشده است ، اما طبق استاندارد استاندارد این خودرو که دارای 591 اسب بخار قدرت است ، شتاب صفر تا 100 کیلومتر در ساعت 3.6 ثانیه و حداکثر سرعت آن به 305 کیلومتر در ساعت می رسد.

motor1.com