علمی و پزشکی

تصمیم به تعطیل کردن پایتخت نتیجه می دهد اگر …

کاتانو

علی اصلانی در مصاحبه با ISN احتمال بسته شدن مناطق متروپولیتن برای قطع زنجیره ویروس کرونا را ارزیابی کرد: “تصمیم به تعطیلی دو جنبه مثبت و منفی دارد و جنبه مثبت حتی بیشتر است.” اگر دو هفته آینده تعطیل باشد و همه در خانه بمانند ، پیاده روی نکنید ، در راهرو قدم نزنید و دولت چند حزبی از بین خواهد رفت ، مطمئناً ما به پایان خواهیم رسید ، اما اگر زنجیره انتقال را قطع نکنیم ، در ماه های آینده با نابودی انسان روبرو خواهیم شد.

وی در ادامه گفت: “سرماخوردگی امسال آغاز شده است و انتظار می رود در ماه دسامبر و سپس زمستان بدتر شود.” پرسنل بیمارستان در حال حاضر بسیار خسته شده اند ، و با وجود تقاضای استخدام 3000 پرستار و گوش دادن به حرف های پرسنل جدید ، من معتقدم حرکت خوبی بود اما نتیجه ای نداشت. . بیمارستان ها مملو از بیماران اسهالی است و تعداد کشته ها طی چند هفته به کمتر از 450 نفر کاهش نیافته است ، بنابراین تا زمانی که مردم اطاعت کنند ، فرهنگ سازی شود و دولت آن را کنترل کند ، تصمیم به تعطیلی مثر خواهد بود.

اصلانی افزود: “متأسفانه ، علیرغم حضور کرونا ، ما شاهد و شنیده ایم که مراسم نامزدی و عروسی در حال انجام است. همچنین مهمانی ها و تاریخ هایی نیز برگزار می شود. حدود 35٪ از شیوع بیماری از طریق جلسات است.”

رئیس شورای اسلامی کارگران البرز گفت: خوشبختانه نگرانی در مورد شرکت های بزرگ خصوصی و کارخانه ها وجود ندارد. در روزهای ابتدایی ، این شرکت ها تاج گذاری را تعطیل نکردند و اقداماتی مانند تعطیلی رستوران ها یا نظارت بر مسافت های اجتماعی در حمل و نقل کارکنان را انجام دادند و کارفرمایان با وجود هزینه بالا ، ماسک ، محصولات بهداشتی و سموم دفع آفات را به کارمندان خود ارائه دادند و پروتکل را دنبال کردند. مسئولان بهداشت اجازه انتقال ویروس را ندادند.

اصلانی ، به نوبه خود ، گفت: “در بخش خدمات کشوری نگرانی کمی وجود دارد ، زیرا آنها اغلب از نظر زیرساخت از راه دور کار می کنند و بندرت در شهر وجود دارند ، اما بیشترین نگرانی ما در بخشهای تجاری و بازاری است که ویروس می تواند به مردم و افراد منتقل شود.” داده می شود.

وی افزود: “این گروه تمایلی به بستن شغل ندارند زیرا آسیب شدیدی به تاج دیده اند و بیشتر آنها فاقد امنیت شغلی یا در صورت وجود شرایطی هستند.” آنها گفتند. بیشتر اتاقها اجاره ای هستند و چک و بدهی دارند ، طبیعی است که با تعطیلی مغازه اجاره ای که ماهیانه 10 میلیون تن اجاره می کند مخالفت کنیم و تعطیلی فروشگاه را پایین نیاوریم.

وی خاطرنشان کرد ، “از طرف دیگر ، فصل فروش آنها در سال جاری اتفاق خواهد افتاد در ماه نوامبر و دسامبر است ، در غیر این صورت مردم جشن عید خود را به بهمن موکول می کنند ، بنابراین آنها مایل به گرفتن کرونا هستند ، اما تجارت آنها بسته نمی شود. در برخی بخش ها ، در تصمیم گیری در ساعت 6:00 بعد از ظهر ، این شکایت به عنوان دفتر مرکزی کرونا نامیده می شود: “کرونا صبح؟” میگویند.

سرانجام ، رئیس شورای اسلامی کار اسلامی البرز گفت: “اگر تصمیمی برای بسته شدن گرفته شود ، باید قرائت ها و بازدیدها جمع آوری شود و دولت باید کنترل های دقیق تر را اعمال کند.” خوب است اگر او پولی را که اکنون ما صرف بیماری عروق کرونا قلب می کنیم ، خرج کند.