اقتصادی

تولیدکنندگان و واردکنندگان تنباکوی معسل در سامانه جامع تجارت ثبت نام کنند

به گفته معاون وزیر صنعت ، معدن و تجارت تهران (SME) ، تولیدکنندگان و واردکنندگان دخانیات ملزم به ثبت کل سیستم تجاری ، تعریف نقش ، ثبت انبار و کلیه بسته بندی توتون و تنباکو هستند. محصولات خود را بسازند.

مجتبی شیر گازی در مصاحبه با ISN گفت: آن ها هستند . ir ، در اختیار اعضای زنجیره تأمین و توزیع قرار می گیرد.

لین

بر این اساس ، سیگاری ها و واردکنندگان توتون و تنباکو ملزم به ثبت نام ، توصیف نقش خود ، ثبت نام در انبار و ثبت مشخصات محصول خود در کلیه محصولات دخانی دودی و تجاری هستند. اولین موجودی دخانیات اضافی را ثبت کنید (فقط یک بار در روز) و سپس آنها را از تولید ، واردات ، انتقال و فروش محصولات دخانیات خود مطلع کنید. آردین

سرانجام ، راهنمای مرجع برای انجام کلیه مراحل فوق در صفحه اول سیستم تجارت عمومی ، “دستورالعمل های تولیدکنندگان کالا” و “دستورالعمل های واردکنندگان” است.

براساس گزارش ISN ، اوایل اردیبهشت 1397 ، رئیس مرکز برنامه ریزی و کنترل توسعه توتون و تنباکو اعلام کرد که بر اساس سیستم آنلاین ، از آبان 1397 به بعد می توان کل شبکه تولید و واردات دخانیات را کنترل کرد. رهگیری است. این پرونده طبق ماده 13 قانون مبارزه با کالاها و ارزها رسیدگی می شود. چند روز بعد ، اطلاعیه ای به کلیه تولیدکنندگان سیگار و محصولات دخانی اعلام شد برای ثبت موجودی انبارهای تولیدی خودزیرا در غیر این صورت مجاز به فروش بدون توزیع در کل سیستم تجارت پس از هشتمین دستورالعمل 1397 به توزیع کنندگان نخواهد بود. اما به نظر می رسد این طرح در دو سال گذشته اجرا نشده است و باید ببینیم در دسامبر امسال به طور کامل اجرا می شود یا خیر.

وزارت صنعت ، معدن و تجارت موظف به “نظارت و صدور گواهینامه الکترونیکی” در سیستم تجارت عمومی مطابق با مفاد ماده 13 قانون کنوانسیون ضد کالاها و ارز است. شناسه های ردیابی را برای همه موارد مرتبط بررسی کنید. تاکنون 12 گروه کالا شامل دارو ، تلفن همراه ، تنباکو ، لوازم خانگی ، قطعات یدکی و کالاهای مصرفی ، فرآورده ها و فرآورده های نفتی ، گاز و پتروشیمی ، طلا ، منسوجات و پوشاک ، اسباب بازی ، محصولات کشاورزی و خودرو در این طرح گنجانده شده است.

کالا کالا کالا کالا کالا کالا کالا کالا کالا کالا کالا کالا کالا کالا کالا کالا کالا کالا کالا کالا کالا کالا کالا کالا کالا کالا کالا کالا کالا کالا کالا کالا کالا کالا کالا کالا کالا کالا کالا کالا کالا کالا کالا کالا کالا کالا کالا کالا کالا کالا این دارایی ها با همکاری آژانس های تخصصی مربوطه توسط وزارت صنعت ، معدن و تجارت تولید می شوند. شناسه کالا زبان مشترکی در روند تجارت کشور است ، به ویژه بین سیستم های الکترونیکی مانند سیستم تجارت عمومی ایران ، ثبت نام ، پنجره معاملات مرزی ، صورتحساب آنلاین ، انبارهای عمومی و خریدهای دولت الکترونیکی.

انتهای پیام