علمی و پزشکی

جزئیات پروتکل‌های‌ بهداشتی کنکور ارشد

Sun News

با توجه به بیماری همه گیر وبا ، دستورالعمل های بهداشتی با همکاری وزارت بهداشت ، پزشکی و آموزش پزشکی ، 1399 امتحان اصلی را در 13 ، 17 و 18 مرداد برای دانشگاه ها و موسسات آموزشی شرکت کننده در معاینات ملی برگزار کردند. خوب ، فرار کن

مطابق با این پروتکل ، وزارت بهداشت مدافعان خود را برای آزمایش اجرای پروتکل ها به سایت آزمایش می فرستد.

دستورالعمل های بهداشتی ، تفاوت های اجتماعی و استانداردهای بهداشتی تشخیصی

1. حمایت کامل از داوطلبان و همراهی با آنها و ایجاد محیطی مناسب برای پراکندگی آنها در مناطق آزمایشی و افزایش شیوع کورو ویروس جهت احترام کامل به سلامت در منطقه از جمله جلوگیری از تعداد داوطلبان. تصمیم گرفته شده امتحان اصلی را به مدت 2 تا 3 روز تمدید کند.

. برای درک بهتر و مشارکت بیشتر با داوطلبان ، تعداد مکانهایی که می توانند مدرک اصلی تدریس خود را انجام دهند از 164 به 236 افزایش یافته است.

3. دستگاه های اجرایی و دفاعی برای انجام تحقیقات در سلامت کامل با یکدیگر همکاری خواهند کرد. تعداد نمایندگان اجرایی برگزاری امتحانات 42 درصد افزایش یافته است.

4- با همکاری وزارت بهداشت ، درمان و آموزش پزشکی ، فردی برای ارائه مشاوره بهداشت در این زمینه به عنوان یک متخصص بهداشت منصوب شده است.

5- داوطلبان و مدیران از موادی استفاده كنند كه باعث ایجاد حساسیت نشوند.

6. انتخاب آزمایشگاه در ظرفیت مناسب در نظر گرفته می شود و صندلی ها در فاصله اجتماعی قابل قبول متقابل قرار می گیرند.

7. اقدامات مهمی از قبیل تهویه مناسب ، درها و پنجره ها با توجه به وضعیت هوا و آلودگی هوا در جهت بهبود دستگاه تنفسی مورد توجه قرار گرفته است.

8- داوطلبان در ورودی اصلی سالن امتحان ، در فاصله معقول از یكدیگر مشخص می شوند و داوطلبان باید در هر خط باشند و فاصله اجتماعی مناسب (حداقل یك متر) را بررسی كنند.

9- قبل از هر آزمایش میدان و کلیه تجهیزات از بین رفت.

10- تیم های آمبولانس و پزشکی در دفتر مرکزی و مراکز بهداشتی درمانی و کلینیک در هر زیر قاره ایجاد شده اند تا بتوانند در روز آزمون نقایص کارتهای داوطلب را از بین ببرند.

. فرد مسئول معاینه فیزیکی داوطلبان مجهز به چمدان ، ماسک های سه بعدی ، سپر و دستکش لاستیکی است.

. اغلب لمس اشیاء و ویژگی هایی مانند صندلی ، دستگیره درب و شیرآلات توالت و غیره قبلاً شسته شده و آسیب دیده است و این عمل هر بار در طول آزمایش انجام می شود.

13. در ایالت ها و شهرها ، سؤال اصلی و فرعی تمیز کردن مخازن اصلی و فرعی و بازرسی نمایندگان مجاز و جلوگیری از آزمایش های منطقه ای است.

. بسته به محل برگزاری آزمون ، در صورت انتقال داوطلبان به خدمات عمومی (اتوبوس ، مینی بوس یا ون) ، صندلی ها و فضای داخلی این وسایل نقلیه در هر تست برداشته می شود و باید شکاف آن بررسی شود. ، از یک سوم تا یک چهارم از ظرفیت ماشین استفاده می شود.

. مکان ایده آل برای یک نامزد معلول باید با نگاه کردن به مسافت در نظر گرفته شود. داوطلبانی که نابینا ، معلول ، ناشنوا و … هستند ، حداقل یک متر از کاندیدای دورتر از کاندیداها به نکات بهداشتی خود می پردازند و این کاندیداها در فاصله مناسب از یکدیگر تست می کنند.

. سطل های کافی زباله (مخصوصاً با پیاده رو با پیاده رو) دسترسی به ورودی ها و خروجی های حیاط حیاط و همچنین در سالن های آزمایش یا کلاس های درس را فراهم می کند.

. پاسگاه ها برای کمک به نامزدها و محافظت از مردم در هنگام نمایش ، در اوایل و ساعت 3:30 دقیقه صبح باز می شوند.

. تخلیه مداوم توالت ها در توالت.

19- پذیرش داوطلبانه یک سرویس خودی است و در یک مکان راحت و بدون ازدحام واقع شده است و تجهیزات توزیع مواد غذایی تخلیه می شود.

20. مجریان هنگام ارائه بسته های سؤال و پاسخ از ماسک و دستکش استفاده می کنند و دستان آنها به طور مرتب شکسته می شود.

. مراقبان هنگام مراجعه به نکات بهداشتی و در فاصله حداقل یک متر از داوطلبان از ماسک استفاده می کنند.

. جزوات سؤال و پاسخ در طول آزمون به داوطلب داده می شود و روی زمین قرار نمی گیرد.

23- شخصی که به طور داوطلبانه هنگام انگشت نگاری اثر انگشت را می گیرد ، از دستکش و ماسک استفاده می کند و پس از گرفتن اثر انگشت از هر داوطلب ، به او الکل داده می شود (ارسال شده توسط سازمان) برای آلودگی دست ها. می دهد

. بانرهایی با نکات مهم و بهداشتی توسط سازمان سنجش آموزش کشور تهیه و در مناطقی که امتحانات برگزار می شود قرار می گیرد و داوطلبان باید به این موارد توجه کنند.

. تشخیص نامزدهای مشکوک به طور جداگانه در هر منطقه ارائه می شود. در ورودی یکی از بیمارستانهایی که با همکاری وزارت بهداشت و درمان تأسیس شده است ، لازم است تشخیص داوطلبان با وضعیت روشن قلب توضیح داده شود و فقط سایر داوطلبان دارای بیماری قلبی باشند. ، ممکن است باشد

. پس از جمع آوری پاسخ ها و جزوه های آزمون ، داوطلبان هدایت می شوند که در زمان و فاصله مناسب سایت آزمون را ترک کنند.

مشاوره بهداشتی برای نامزدهای آزمون کارشناسی ارشد

1. زمان دقیق را از خانه خود به محل آزمایش تخمین بزنید و به موقع به سایت آزمون برسید. سایت آزمون در روز آزمون ساعت 6:30 صبح برای شما آماده خواهد بود.

. برای جلوگیری از احتقان ، اقامت خود را تا آخرین لحظه به تعویق نیاندازید.

۳- ترافیک غیرضروری را در محل آزمایش از بین ببرید.

4- هنگام ورود و خروج از این زمینه ، فاصله ای ایمن (حداقل یک متر) با سایر داوطلبان داشته باشید.

5- از ناحیه تست طبیعی به قسمت آزمایش بروید و از محل آزمایش با یک ماسک 3 مرحله ای استاندارد (بدون فیلتر) خارج شوید و به طور صحیح از آن استفاده کنید (از بالای بینی تا چانه).

6. سایت های آزمایشی رایگان هستند تا موارد اضافی مانند تلفن های همراه ، ماشین حساب ، کیف دستی ، کیف دستی ، کتاب ، کتابچه و غیره را بپذیرند و به جز آنچه در اعلامیه کارت چاپ و راهنمای آزمون بیان شده است ، اکیداً توصیه می شود. و کارتهای شناسایی باید کاملاً همراه سایر دستگاه ها حذف شوند.

7. در تلفن همراه شما از انتخاب شما برای آزمایش جلوگیری می کند ، حتی اگر در طول جلسه آزمون از بین برود.

8- از نشستن در صندلی و صحبت با داوطلبان نزدیک خودداری کنید.

9- با فرد مسئول معاینه جسمی و عکاسی همکاری کنید.

10- در طول آزمایش از تماس با چشم ، دهان و بینی خودداری کنید.

. هنگام عطسه یا عطسه از بافت استفاده کنید. اگر کیف دستی ندارید ، از آرنج استفاده کنید.

. اگر در حین تحقیقات سؤال مهمی از دستگاه اجرایی دارید ، حتماً در فاصله معقول و اگر ماسک دارید صحبت کنید.

13. در پایان آزمون ، در صندلی خود بمانید تا نمایندگان اجرایی اعلام کنند که شما از سالن خارج شده اید.

. با دقت گوش فرا دهید و در مورد تست های بهداشتی و نکات بهداشتی که توسط گوینده بازی کرده است عمل کنید.

. لوازم التحریر ضروری مانند مداد ، اسباب بازی و پاک کن را وارد کنید. در طول جلسه آزمون ، تبادل این دستگاه ها تخلف در نظر گرفته شد.

. پس از قرار دادن اثر انگشت در برگه پاسخ (به عنوان مثال ، در محل آزمایش به شما داده شده است) ، مطمئن شوید كه دست خود را گم كرده و آن را حذف می كنید.

. از شستن دست ها خودداری کنید و از حوله های کاغذی مانند صندلی ، دستگیره درب و شیرآلات توالت استفاده کنید.