بین الملل

حزب الله: ایالات متحده اکنون پس از کشتن یک ملت دیگر ، مردم خود را می کشد


به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری آنلاین سرخط نیوز ، ابراهیم الموسوی عضو پارلمان پارلمانی لبنان «الوفا» المکلما در واکنش به افزایش تعداد مبتلایان به کروناویروس در آمریکا و نبود تجهیزات پزشکی و محافظتی در این کشور واکنش نشان داده است.

المصبی در حساب توییتر خود می نویسد: “واشنگتن در 5 سال گذشته به 9 جنگ حمله کرده و 1.2 تریلیون دلار برای نابودی کشور و کشتن ملل دیگر هزینه کرده است.”

وی گفت: “اگر ایالات متحده بخش کوچکی از این هزینه ها را برای ساختن مردم و زیرساخت های آن و بیمارستان ها و سیستم های مراقبت واقعی درمانی صرف کرده بود ، امروز این امکان وجود نداشت.”

او همچنین می نویسد که ایالات متحده خیانت کرده و موجب کشته شدن میلیون ها انسان در سرتاسر جهان شده است و اکنون نیز با مردم خود به همان معالجه رفتار می کند!

ایالات متحده آمریکا یکی از کشورهایی است که بیشترین تعداد افراد آلوده به ویروس عروق بیماری کرونا را شامل می شود ، که در آنجا 6،6 کشته و 1680 فوت داشته است.

انتهای پیام /


تمام مقالات سایت مطابق با پرتال پیشرفته خبری، اقدام به انتشار مجدد محتوا می نماید، به همین خاطر مسوولیت تمام مقالات سایت بر عهده پایگاه های اصلی بوده و سامانه بر خط سرخط نیوز هیچ مسوولیتی در قبال همه محتوای سایت ندارد.