علمی و پزشکی

درخواست وزارت بهداشت برای مشارکت همگانی در پویش “نذر ماسک”

سخنگوی وزارت بهداشت همه اعضای امام حسین (ع) را به شرکت در مراسم تحلیف فراخواند ، زیرا این اقدام گامی موثر در حل مشکلات هیئت در مناطق آسیب دیده و کم درآمد است.

طبق گزارش ایننا ، دکتر سما سادات لاری امام حسین (ع) ضمن تسلیت به تمام اعضای خانواده اهل بیت اظهار داشت: مراسم عزاداری امسال توسط شهرکداران جهت اجرای بهتر سیاست بهداشت برگزار شد.

لین

وی افزود: “در همین راستا ، مراسم تحلیف یکی از معدود اقدامات خیرخواهانه و بشردوستانه در کشور برای مدتی بود. انجام می دهند. با درک اینکه در حال عزاداری برای شهدا هستیم و مهم این است که در مراسم تشییع پیگیر مسائل بهداشتی باشیم ، از عاشقان امام حسین (علیه السلام) می خواهیم که شرکت کنند و ماسک تهیه کنند. ماسک را مانند سایر اعمال مهربانانه و انسانی دیگر مذهبی بسازید.

سرانجام ، لری گفت: “در واقع ، مشارکت عمومی در این جنبش مراقبت های بهداشتی و وفاداری راهی موثر برای رسیدگی به مشکلات فقر و هیئت های کم درآمد است.” همانطور که به مناسبت عزاداری امام حسین (ع) تسلیت صمیمانه خود را به مردم ایران تسلیت عرض می کنیم ، از همه عزیزان و تحسین کنندگانش می خواهیم که هر چه بیشتر در جهت رهنمودهای بهداشتی در مراسم عزاداری به کار ببرند. بیایید شاهد کشف خرد و خرد حسین در سراسر کشور در کشف راز هر نوع آفت عاری از بیماری باشیم.

انتهای پیام