علمی و پزشکی

دلار بخریم یا نه؟ – سرخط نیوز

امیرحسنی کریم زاده با بیان اینکه قیمت ها در بازارهای بزرگ مانند طلا ، سکه ، دلار و خانه ها به نقطه اوج رسیده است گفت: دلار می تواند تا 23000 تن کاهش یابد. ارزش واقعی دلار 20 هزار تن بود و ارزش آن می تواند از 17000 تن تا 23000 تن باشد.

بودجه سال آینده 11 هزار و 500 تن و بازار آزاد 20 درصد بیشتر است. زیر 15000 دلار هیچ مدرکی وجود ندارد.

وی گفت: پایان سال مالی چین نزدیک به پایان دسامبر و اوایل ژانویه است و با نزدیک شدن به سال جدید ، تقاضا برای دلار افزایش می یابد و دلار نوسان می کند. در هر صورت ارزش دلار رو به کاهش است. و اگر دلار سقوط کند ، سکه و طلا نیز سقوط می کنند.

کریم زاده افزود: “ما باید تا پایان امسال صبر کنیم تا طلا ، سکه و دلار سقوط کند.” به نظر می رسد انتخابات امسال ایران مانع از افزایش قیمت دلار در پایان سال شود.

وی می افزاید: “اکنون مسکن آنقدر گران است که مردم توانایی پرداخت آن را ندارند.

وی گفت: بازار سرمایه در آستانه پایان اصلاحات است و انتظار داریم روند خوبی برای بازار سرمایه در ماه های دسامبر و ژانویه برگزار شود. البته نباید واقعیت غیرقابل پیش بینی همه روندهای بازار سهام را نادیده بگیریم.

کریم زاده در پایان سال گفت که خرید دلار تا پایان سال توصیه نمی شود ، زیرا در حال حاضر ثبات در بازار وجود ندارد. 4200 جفت ارز در حال حذف هستند. دیزل تنها سوختی است که قیمت ندارد. در صورت افزایش قیمت این روغن ، حمل و نقل و بورس سهام بسیار بهتر خواهد شد. بنابراین شاهد تورم هستیم.

223224