زالی: ترافیک غیر ضروری و ازدحام جمعیت کنترل نسبی کرونا را تغییر می دهد

فرمانده عملیات ضد تاج در تهران با اشاره به کنترل نسبی اپیدمی کورنا در کلانشهر تهران گفت: “حجم بالای ترافیک ، تراکم جمعیت در ناوگان حمل و نقل عمومی و ترافیک غیر ضروری در شهر ممکن است آمار را در هفته های آینده تغییر دهد. ”

به گزارش سرخط نیوز ، با استناد به گزارش عمومی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی ، دکتر علیرضا زالی عصر یکشنبه (27 اردیبهشت) در مصاحبه تلویزیونی اظهار داشت: در 24 ساعت گذشته ، در مجموع 294 مورد جدید از بیماری کورو ویروس گزارش شده است. در بیمارستانهای تحت پوشش استان تهران تشخیص داده شدند. این افراد به روش های عادی مهمان نواز هستند.

وی افزود: از دیروز (شنبه 26 اردیبهشت) 88 بیمار جدید به دلیل شدت علائم بالینی ویروس Qovid-19 در بخش های ویژه بیمارستان های استان تهران بستری شده اند.

دکتر زالی از مرخص شدن 542 بیمار تاج در بیمارستان تهران طی یک روز گذشته خبر داد و گفت: “خوشبختانه این آمار نشان دهنده افزایش تعداد افرادی است که در تهران بهبود می یابند.”

وی گفت: تهران یکی از استان های خطرناک در زمینه همه گیری های تاج است. زیرا آزمون آماری نتیجه اجرای طرح مسافت اجتماعی در دو هفته است که مصادف با نوروز است.

وی با اشاره به کنترل نسبی بیماری های همه گیر تاج در کلانشهر تهران گفت: “حجم بالای ترافیک ، تراکم جمعیت در ناوگان حمل و نقل عمومی و ترافیک غیر ضروری در شهر ممکن است تغییر کند. آمار در هفته های آینده “

دکتر زالی گفت: هرگونه تغییر در تعداد بیماران مبتلا به تاج بعد از یک دوره جوجه کشی از دو تا سه هفته مشخص می شود. نوروز اعمال شده است.
انتهای پیام

خروج از نسخه موبایل