بین الملل

سریال رسوایی غرب در تراژدی کرونا چگونه کلید خورد؟/ از افول اخلاق تا شکست در عرصه مدیریت و فلسفه اجتماعی

یک گروه بین المللی خبرگزاری آنا-حسین ارجلو; رهبر و پرسید: برای ورودی را وارد کنید و سریال شکست از غرب به آزمون تاج و ناکامیها در عرصه “مدیریت” و “فلسفه اجتماعی” و در “به خود” به طور کلی طبقه بندی آنها. مهم ترین چیز در این زمینه آن است که شیوع ویروس کرونا در تمام جهان این باور نکردنی غمبار جان ده ها کشته و هزاران انسان را به تصویر کشید اما وزن خود را در غرب بیشتر از هر جای دیگر بود. در حال حاضر با وجود پیشرفته کشورهای صنعتی جهان در فهرست 10 کشور اول از همه از نظر آمار بيماران مبتلا به کرونا و مانند تعدادی از داوطلبان کووید-19 در سمت غرب به طوری که همچنین باید اشاره کرد که در برخی از بیمارستان ها و مراکز بهداشت و درمان نه تنها به ظرفیت انتظارات بیماران لازم نیست بلکه نگهداری از بدن نیز ناتواناند. جمع آوری اجساد از خیابان ها و کلیساها در ایتالیا و همچنین به خاک سپرده شد در یک توده در ایالات متحده و پیشنهاد دفن مردگان در پارک در گوشه ای از فجایعی است که در چند ماه گذشته رویداده آن است.

گور توده پس از تاج در نیویورک

این تبلیغات از قبر و شبانه روزی رسانه ها در غرب ویدئوها از شجاعت توسط دولت های منظومه شمسی به افرادی که آنها را فراهم می کند اما سال بعد در سال 2001 مشخصات برای جنگافروزی در منطقه غرب آسیا است. بهتدریج روبهزوال رفت. مردم و جامعه در غرب و به خصوص مردم ایالات متحده آمریکا و در انگلستان بهمرورزمان یافت که در این دوره آتشافروزیهای برای حداقل دو دهه گذشته به دروغ به آنها گفته شد. کفر به کسانی که از دیگر رسوخ خواهد کرد ، کنترل جنبش از جمله “وال استریت” در آمریکا و “کودکان ژاکت زرد” در زمان تبعیضهای تقریبا خالی از سکنه بودند. با ظهور مشکلات تاج, مردم در غرب تقریبا از سیستم مدیریت کیفیت در کشورهای خود نا امید شود چرا که فقط به عنوان در زمینه های اقتصادی و کنترل آنها.

هر یک از تاجدار مهم ترین چیز “وجود دارد.” کشورهای غربی آگاه از این واقعیت که دولتهایشان به حفاظت و مراقبت از خود را به این دلیل که سیستم سرمایه داری حاکم بر این قاره سبز و ما ناظران از اصالت پول و سود اقتصاد است.

حاصل از این, به نظر می رسد به دستورالعمل ها را به بیمارستان ها در غرب ما را دیده اند که به گفته او زنان و سالمندان و غیره.) فلج مغزی و افراد مبتلا به سندرم داون اولویت بعدی درمان مورد بررسی قرار گیرد. همچنین اقلیت های قومی و مردم از نفوذ و جایگاه کمتر در چنین جوامع آن است که همیشه همان. به عنوان یک شهروند به کلاس 2 آنها به دنبال در. بهعنواننمونه در اسپانیا, در مراکز درمانی آن دستور داده شده است که اولویت پذیرش بیمار صاحب نفوذ و موقعیت آن در است ایتالیا. خارج از بیمارستان برای بیماران بیش از 80 سال در واحد مراقبت های ویژه خودداری کرد. در ایالات متحده هزینه سرسامآور آزمون, تاج, و غیره.). این باعث شده است که 33 درصد از مردم این کشور به یک پزشک را ببینید, آن را نمی کند چرا که آن را یک هزار و 331 دلار برای آب خوردن و به من که اگر آن را باید لازم است که فرد بود در قرنطینه و غیره.). 4 هزار دلار باید آن را به شما هزینه.

کتی پورتر, نماینده کنگره آمریکا, وی با تشریح هزینه درمان کرونا در این کشور

فاجعه از عدم وجود تجهیزات پزشکی و, سرقت های مدرن آمریکایی

از سوی دیگر با چالش کمبود تجهیزات پزشکی نیز یک فاجعه برای غرب است. انتشار تصاویری از پرستاران و پزشکان آمریکایی ها باید برای محافظت از خود. این کیسه های پلاستیکی در یک تن از مردم است. با در نظر گرفتن مبارزه با حاکمان آمریکا را به اعتبار برای یک دولت دیگر. استفاده گسترده از ماسک تنفسی و همچنین ده ها تن از رابطه با کمبود تجهیزات پزشکی., دلیل این کار این بود که ما دست به “دزدی مدرن” جهان است جهان و ماسک از چهره غارتگر و گردنهگیر در زندگی خود را.

ادامه مطلب:

ایالات متحده و کوزوو تاج; تخم مرغ دزد شتر دزد است ؟

عربستان به کرونا در پنتاگون از مرز ۷ هزار نفر رفت/ گفت جهان در مورد وقوع “تراژدی”از یک بزرگ

چند هفته پیش دولت آلمان متوجه شدم که مغلوب ساختن پیشی جستن شرکت “‘s.3” -تولید کننده ماسک و گفت که بیش از 200 هزار ماسک به طوری که از برلین به ما فرستاده! مقامات فرانسوی نیز از همان چالش های ما را تایید کرده اند یک بار از این ماسک به شما شده اند به پاریس آن را سه بار به عنوان گران قیمت خریداری می شود و همچنین به ما انتقال دهید.

در این جمله “ریچارد هاس” رئیس شورای روابط خارجی در حال حاضر و آن را بخوانید. “تاج, و غیره.). کاهش قدرت آمریکا شتاب گرفته است. آمریکا نهفقط از دست رفته در جهان در تلاش برای مقابله با این ویروس کورونا نیست اما در داخل کشور این امر می تواند به رتبه ندارد.

سرمایه داری یک فراوانی از عادات است که آن را جعلی

مورد ذکر شده در بالا و … بخشی از شکست غرب در زمینه “مدیریت” و “فلسفه اجتماعی” می آید از این رسواییها در “اخلاق عمومی” در رسانه ها. به منظور گرفتن مردم از ایالات متحده آمریکا. در برابر فروشگاه ها برای خرید انواع تسلیحات یکی از این موارد آن است که با توجه به تشدید فقر و گرسنگی به عنوان یک نتیجه از کرونا از ترس آنها یک سلاح برای دفاع از خود در صورت نافرمانی مدنی آن را خرید. ما سازمان های امنیتی در حالت آماده باش هستند و در مورد ناآرامی های مدنی ناشی از نارضایتی عمومی و غیره.). بلافاصله مقامات دولت به مناطق دور افتاده منتقل می شود. علاوه بر این, هجوم مردم برای خرید اقلام ضروری از آن نیز نشان داد که چگونه با ملاحظه آنها وارثان خود بیمعناست و مغازه های ظرف کمی آن خالی خواهد بود. نکته قابلتأمل این است که تصاویر کمدهای در مغازه خالی برای یک دوره کوتاه از زمان متمولترین و بسیاری از کشورهای ثروتمند جهان و از او مخابره نه کشورهای جهان سوم!

“جان سفید, نویسنده اسکاتلندی و با انتشار تصویری از فروشگاه بههمریخته در غرب است. حرف اول و آخر در این فاجعه در روز از غرب; و در این یادداشت بزرگ نوشت: “ما باید صادقانه به مردم است. سرمایه داری فقط یک سیستم اقتصادی بلکه تعداد زیادی از عادات غلط در بالای آن خودخواهی و غیره.). حرص و آز و فردگرایی شده است. هرجومرجی که این آسان است برای دیدن نشئتگرفته از آشفتگی ناشی از سیستم اقتصادی و مقابله با ارزش است که باعث محو شدن احساسات و عواطف انسانی ما بوده است.”

در پایان پیام/4106/P