عمومی

فروش ویژه کولرگازی 12000 اجنرال OGENERAL

فیلتر هوای ضد بو و یون زدا

کولرگازی 12000 اجنرال با داشتن فیلتر هوای یونیز کننده کننده ضد بو، بو و بد و ناخوشایند حاصل از اکسیداسیون را از بین می‌برد و اثرات یون تولید شده را کاهش می‌دهد و همچنین گرد و غبار موجود در فضای کاربر را کامل می‌کند. باعث ایجاد هوای تمیز در فضای مورد نظر کاربر می‌شود. کولر گازی 12000 اجنرال با ویژگی فیلتر شستشوی آسان آن در داخل پنل، به کاربر اجازه می‌دهد تا چندین سال از این فیلتر استفاده کند و نیازی به تعویض قابلیت شستشوی این فیلترها ندارد.

میزان تولید صدا

کولرگازی 12000 اجنرال با تولید صدای 47 dB یکی از آرام ترین سیستم‌های تهویه هوا است. این تهویه هوا با تولید صدای کم، به سیستم تهویه مطبوع مورد علاقه کاربران تبدیل شده است. این تهویه مطبوع فوق العاده به دلیل داشتن کیفیت مناسب و نصب آسان و قوی از نظر نصب مناسب می‌باشد و دلیل دیگری نیز برای سر و صدای کم تهویه مطبوع 12000 اجنرال است.

قابلیت اسمارت اسکن جادویی

کولرگازی ۱۲۰۰۰ اجنرال می‌تواند با استفاده از فناوری Smart Scan تعداد افراد موجود در فضای کاربر را تشخیص دهد. قابلیت اسکن هوشمند در سیستم تهویه مطبوع اجنرال 12000 از نور ماوراء بنفش برای شناسایی تعداد افراد موجود در فضای کاربر استفاده می‌کند و در صورت ترک این افراد از فضای کاربر، تهویه هوا نیز باعث کاهش سرعت موتور می‌شود و باعث می‌شود تهویه هوا مصرف شود. برق پس انداز قابل توجهی دارد.

اسپلیت 12000 اجنرال هر 30 دقیقه یکبار اسکن هوشمند خود را انجام می‌دهند و اگر شخصی در این مکان نباشد، سرعت موتور خود را کاهش داده و با تشخیص اینکه افراد دوباره در فضای کاربر هستند، کار خود را شروع می‌کنند. این تهویه هوا از قابلیت JET COOL برای پخش هوای گرم و سرد به طور مساوی در داخل فضا استفاده می‌کند.

تنظیم دما محیط به صورت اتوماتیک

اسپلیت اجنرال 12000 از Sleep نیز استفاده می‌کند. عملکرد اسلیپ به گونه‌ای کار می‌کند که دستگاه بتواند به طور خودکار دمای فضا را تنظیم کند. با انتخاب اسلیپ می‌توانید از کولر گازی اجنرال 12000 برای کنترل این امکان استفاده کنید و سیستم تهویه هوا در 2 ساعت اول در حالت سرد دمای 1 درجه را کاهش می‌دهد و در حالت گرم و 1 درجه آن را افزایش می‌دهد. نمایندگان تاپ فروش آماده ارائه خدمات هستند. تهویه به طور خودکار دما را به مدت 5 ساعت ثابت نگه می‌دارد با قرار دادن تهویه هوا در حالت لغزش حتی می‌توانید از سرماخوردگی نیز جلوگیری کنید که می‌تواند هنگام کار در فضایی که سیستم تهویه مطبوع کار می‌کند و بخوابید اتفاق بیفتد و سیستم تهویه هوا تا زمانی که از خواب بیدار هستید کار می‌کند اما زمانی که سیستم تهویه هوا باشد در حالت لغزش. سیستم تهویه هوا به مدت 5 ساعت در دمای تنظیم شده به طور خودکار روشن می‌شود و فضای کاربر را بیش از حد سرد یا خیلی گرم نمی‌کند.

اسپلیت اینورتر 12000 اجنرال

تهویه هوا و اسپلیت دیواری کم مصرف اجنرال، از یک کمپرسور روتاری مجهز به کیت اینورتر (تعویض موتور) و همچنین مبرد R410a با انرژی خنک شده در A4 برخوردار است. سیستم‌های تهویه مطبوع اینورتر اجنرال برای استفاده در آب و هوای معتدل (مانند تهران و سایر شهرها با حداکثر دمای تابستان در حدود 40 درجه) مناسب هستند. تهویه مطبوع اجنرال و تقسیم ظرفیت 12000 مناسب برای استفاده در فضاهای مسکونی با حداکثر 35 متر مربع، استفاده در فضاهای اداری با مساحت حداکثر 15 متر مربع و استفاده در فضاهای فروشگاهی با حداکثر مساحت 10 متر مربع (کلیه مناطق پیشنهادی برای ارتفاع سقف استاندارد 2.8 متر و شرایط ساختمان طبیعی است. بدیهی است وجود مواردی مانند پنجره‌های بزرگ و آفتابی، وجود دستگاه‌هایی که برای تولید گرما کار می‌کنند، تعداد افراد در اتاق بیش از 4 نفر، و … باعث تغییر در ابعاد پیشنهادی می‌شود). کلیه مدل‌های تهویه مطبوع اجنرال و اسپلیت دارای ضمانت نامه نیا از جمله ضمانت کمپرسور 5 ساله و گارانتی قطعات 24 ماهه می‌باشد.

در یک سیستم تهویه مطبوع اجنرال و اسپیلیت، سیستم کنترل اینورتر با تغییر سرعت کمپرسور بار خنک کننده مورد نظر را بر اساس دمای اتاق داخلی تولید می‌کند.

 

مرجع:

https://www.fujitsu-general.com/shared/g-eu/pdf-geur-support-ctlg-3eg019-1801e-01.pdf

https://www.alibaba.com/showroom/o-general-split-air-conditioner.html