اقتصادی

متریال ساخت سقف آلاچیق

پرشین سازه متریال { ۰۹۱۲۴۸۷۹۶۷۴}

لولا های فلزی پیش ساخته توسط پیچ و مهره به هم وصل شده اند و نصب آنها بسیار سریع و آسان است. غرفه های فلزی از استحکام بسیار بالایی برخوردار هستند و سقف آلاچیق را می توان از سرامیک ، ورق لوستر ، ذوزنقه و کاشی ساخت.

محل قرارگیری غرفه لزوماً باید مناسب باشد و از فضای سبز آبشار چشم پوشی شود.مناظر زیبا از حیاط باید به گونه ای ساخته شود که از لحاظ جغرافیایی همه مزایای آن را داشته باشد.

اگر حیاط ویلا شما بزرگ است ، می توانید یک استخر مخصوص اتاق استخر اختصاص دهید که مخصوص استخر است. غرفه های باغ سبک از طبیعت به خصوص راحت و تمیز هستند ، اما اگر می خواهید یک غرفه مدرن و مجلل را تحقق بخشید ، باید در طراحی خود نکاتی را در نظر بگیرید.

این نوع غرفه در دو منطقه اجرا می شود: یکی به ساختمان در تراس متصل است و دیگری در باغ که در نزدیکی ساختمان قرار دارد. اما آنچه بین این دو نوع غرفه مشترک است ، راحتی آنهاست.

غرفه های فلزی و اتاق
غرفه های فلزی و اتاق
طراحی و دکوراسیون غرفه با سلیقه افراد متفاوت است. برخی از افراد آبشار یک آبشار را در یک غرفه ترکیب می کنند. بعضی از افراد ترجیح می دهند که در وسط حوضچه قرار بگیرند. ترکیب صندلی ، گلدان ، سقف و کف بستگی به ذائقه مردم دارد. اما هرچه به طبیعت نزدیک تر و سبک تند تند تری ، بهتر است.

آنچه امروزه رایج است سقف شیب دار چند ضلعی ساخته شده از سرامیک قهوه ای است. می توانید یک آبرور چوبی با سیمان تهیه و استفاده کنید. برای انجام این کار ، شما باید قاب فلزی غرفه را تهیه کرده و آن را با یک توری یا توری بپوشانید.

بنابراین ، با ترکیب 60٪ سیمان و 40٪ سنگ پودر ، یک محلول درست کرده و از ابزارها برای ترسیم مکانی که شبکه کشیده شده استفاده کنید ، به طوری که شبکه زیر محلول از بین برود.

مزیت این روش این است که اگرچه بسیار شبیه پوست درخت است ، در صورت ضربه و آسیب دیدن قسمت هایی از این غرفه ، هیچ وقت آسیب دیده نمی شود ، زیرا هسته محلول یکدست است. هرگز نیازی به نقاشی سالانه روی آن نیست.

در نظر داشته باشید که با مشارکت گروه چوب و نقاشی Alaviq در ایران ، می توانید یک حیاط زیبا و سبز ایجاد کنید و در این محیط یک تخته سنگی ایجاد کنید تا همه بتوانند از شیرینی لحظات موجود در آن لذت ببرند.