علمی و پزشکی

مشاوره آنلاین، ارتباط غیر حضوری با بهترین روانشناسان

سلامتی مهمترین نیاز هر فرد است. اما بسیاری از ما فکر می کنیم سالم بودن فقط برای شرایط جسمی ما مفید است. هر وقت بیمار شدیم ، به زودی یک دکتر می بینیم. اما در زندگی ما بسیار نادر است که برای بهبود وضعیت روانی خود به روانشناس یا روانپزشک مراجعه کنیم.

دلایل زیادی وجود دارد که شما نباید روانشناس یا روانپزشک را ببینید.

1. شاید مرسوم ترین اینها این باشد که فکر می کنیم خودمان می توانیم آن را تأمین کنیم و نکات فقط به بار مالی اضافی می افزاید.

2. بسیاری دیگر از مراجعه به روانشناس یا روانپزشک را دشوار می دانند ، و ما فکر می کنیم فقط افرادی که مشکلات حاد سلامت روانی دارند ، باید به روانشناس یا روانپزشک مراجعه کنند. به همین دلیل ، برای اینكه از دید دیگران دیوانه نشود ، وی دستگیر شد مشاوره ما سعی می کنیم با مشکلات خود زندگی کنیم.

3. سفارت دلیل دیگری است که ما از خدمات استفاده نمی کنیم مشاوره روانشناختی و روانشناسی این است به نظر می رسد صحبت با شخص دیگری در مورد درگیری های ذهنی بسیار دشوار است. شاید به این دلیل باشد که ما از مشکلات خود خجالت می کشیم ، یا می ترسیم شخص دیگری از شما بخاطر آنها قضاوت کند. با این حال ، درگیریهای ذهنی که در زندگی ما و در طول روز بروز می کند از جمله شخصی ترین مشکلات زندگی ما است و ما دوست نداریم در مورد آنها با کسی (خصوصاً آشنایان) صحبت کنیم.

این سه دلیل اصلی هستند که مانع از مراجعه به روانشناس یا روانپزشک می شوند. اما آیا تصمیم درستی گرفتیم؟ آیا واقعاً می توانیم با مشکلات روحی و عاطفی خود کنار بیاییم؟

چرا با روانشناس یا روانپزشک مشورت کنید؟

همه ما درگیر مشکلات زندگی هستیم که یک فشار روانی منفی برای ما ایجاد می کند و ذهن ما را درگیر می کند. اینها شامل خاطرات بد دوران کودکی ، مشکلات در برقراری ارتباط با شریک زندگی ، نحوه رشد فرزندانمان و چالش هایی که در کار و جامعه با آنها روبرو هستیم می شود. این مشکلات بر وضعیت ذهن و روان ما تأثیر می گذارد و به یک نگرانی تبدیل می شود. اگر این نگرانی های ذهنی را نادیده بگیریم و راهی برای مقابله با آنها پیدا نکنیم ، آنها در ذهن ما باقی می مانند و منجر به رفتارهایی مانند پرخاشگری ، وسواس ، استرس و سایر اختلالات رفتاری می شوند. اما اگر برای مقابله با آنها قدم برداریم ، می توانیم بار روانی آنها را به میزان قابل توجهی کاهش دهیم.

برای حل این مشکلات ، باید با روانشناس یا روانپزشک مشورت کنیم. در جلسات مشاوره ، پزشک از ما می خواهد تا در مورد زندگی و مشکلاتی که ما تجربه می کنیم صحبت کنیم. بیشتر اوقات پزشکان به ما گوش فرا می دهند و در نهایت راه حل های مؤثر و علمی برای حل مسئله بدون قضاوت به ما می دهند.

مشاوره آنلاین روانشناسی و روانپزشکی

مشاوره آنلاین این یک روش مؤثر برای برقراری ارتباط با روانشناس و روانپزشک است. به جای مراجعه به پزشک به صورت حضوری ، می توانیم به صورت آنلاین مشاوره بگیریم.

وب سایت و برنامه های دکتر سینا (www.drsaina.com) اولین سیستم مشاوره آنلاین این است از طریق این وب سایت به بهترین روانشناسان و روانپزشکان آنلاین دسترسی خواهیم داشت.

با مشاوره آنلاین دکتر ساینا می توانیم بدون هیچ گونه نگرانی با پزشکان در هر زمان و مکانی صحبت کنیم.

سایت دکتر سینا کلیه تخصص های روانشناسی و روانپزشکی را در بر می گیرد ، بنابراین می توانیم به دلیل مشکل با پزشک متخصص صحبت کنیم.

ما می توانیم پزشکان دکتر سینا را در موارد زیر مشاهده کنیم مشاوره آنلاین ما آن را رها می کنیم.

• مشاوره در روانشناسی بالینی آنلاین

ما می توانیم از روانشناسان بالینی دکتر ساینا درمورد اختلالات نظیر اختلال وسواس ، اجباری ، اضطراب ، استرس ، افسردگی و ترس شدید (هراس) و پرخاشگری مشاوره آنلاین دریافت کنیم. پزشکان می توانند در شناسایی مشکلاتتان به شما کمک کنند. سپس آنها به ما راه حلهایی برای بهبود آنها می دهند.

• مشاوره آنلاین تعمیر کودکان

طبق تحقیقات پزشکی ، بیشتر شخصیت ما در کودکی شکل می گیرد. بسیاری از مشکلاتی که اکنون با آن روبرو هستیم ریشه در کودکی ما دارد. بنابراین ، اگر می خواهیم کودک ما در بزرگسالی شخصیتی سالم داشته باشد ، باید از کودکی به خوبی با او رفتار کنیم. در این روش روانشناسان کودک راهنمایی های لازم را به والدین ارائه می دهند تا فرزند خود را به شیوه ای مناسب درمان کنند.

• مشاوره آنلاین درباره سلامت جنسی

صحبت کردن درباره مشکلات جنسی برای ما بسیار دشوار است. درصد زیادی از طلاق ها به دلیل مشکلات جنسی در رابطه اتفاق می افتد. اختلالات رفتاری در زمینه سلامت جنسی مانند: اعتیاد به استمناء و فیلم های پورنو در جامعه بسیار شایع شده است. ما می توانیم مسائل خود را بصورت غیابی با متخصصان بهداشت جنسی در میان بگذاریم.

چگونه می توان مشاوره آنلاین دریافت کرد؟

به راحتی می توانید با بهترین روانشناسان و روانپزشکان ارتباط برقرار کنید

1. به وب سایت دکتر ساینا مراجعه کنید و تخصص خود را انتخاب کنید

2. پزشک مورد نظر خود را بر اساس تخصص ، سوابق تحصیلی و تجربه خود انتخاب کنید

3. سؤال خود را به پزشک بنویسید و ارسال کنید

4- پزشک پس از بررسی برنامه با شما تماس خواهد گرفت و مکالمه آغاز می شود

اکنون پزشکان آماده هستند تا شما را راهنمایی کنند دکتر ساینا مشاوره آنلاین دریافت کنید.