بین الملل

نگرانی از دخالت نظامیان در انتخابات‌ آمریکا /‌ ترامپ از قدرت نظامی برای حضور دوباره در کاخ سفید استفاده می‌کند؟

رهبران پنتاگون در حال آزمایش مجدد هستند و مهم است که بدانیم آیا در انتخابات 13 نوامبر به طور آشکار و مخفیانه از یکی از دو نامزد حمایت می کنیم یا خیر. و اطمینان حاصل کنید که مورد اعتماد دموکرات ها و جمهوری خواهان هستند.

اما در یکی از مبارزات آنلاین کاخ سفید ، حضور ژنرال مارک مالی در کنار دونالد ترامپ غیر معمول بود. به طور معمول ، لباس های سطح بالا در هنگام انتخابات نباید توسط هیچ نامزدی مورد اعتراض قرار بگیرند ، اما حضور هیئت مدیره گروهی منجر به نگرانی ها و انتقادات جدی از دموکرات ها شده است ، که به این نتیجه رسیده اند که ارتش در حال اجرا است. جنجال انتخاباتی نقش دارد.

لین

مارک اسپیر - دونالد ترامپ

گروه های مخالف در اعتراض به تصمیم ترامپ برای کناره گیری خواستار بایکوت انتخابات میان دوره ای شدند.

نافرمانی ترامپ از انتخابات منجر به شکست خواهد شد

علاوه بر این ، امتناع ترامپ از رعایت نتایج انتخابات در صورت شکست ، گمانه زنی ها در مورد استفاده از زور برای ورود دوباره به کاخ سفید را تقویت می کند.

وزیر دفاع مایک اسپیر و رئیس ستاد مارک میلی هر دو کهنه سربازی ارتش هستند که می گویند از تصمیم گیری نظامی خودداری می کنند ، اما ترامپ تمایل زیادی به تمسخر هر قانونی از جمله قوانین نظامی و غیرنظامی دارد. این یک نگرانی است


ادامه مطلب

پمپئو: پیوند بین دیپلماسی و ارتش برای سیاست خارجی ایالات متحده بسیار مهم است!

این تغییرات به ارتش ایالات متحده انجام شد


ترامپ از روزهای آغازین کاخ سفید از مراسم نظامی مانند تجمعات مهمانی استفاده کرده ، از بودجه نظامی برای ساخت یک پروژه دفاع مرزی در جنوب استفاده کرده و از سالن قهرمانان پنتاگون برای جلوگیری از سفر مسلمانان استفاده کرده است. وی به ایالات متحده توهین کرد. گاهی اوقات ، رهبران نظامی اختلاف نظر داشتند. ارتش اغلب سعی می کرد در برابر سیاست های خود سکوت کند و در پشت میله های زندان بماند.

مشکل دور نگه داشتن ارتش از تحولات سیاسی در زمان و بعد از انتخابات

جیم گالبی ، افسر نظامی سابق و مقام پنتاگون ، گفت ارتش ، هم اکنون استادیار دانشگاه تگزاس ، گفت که دور از سیاست ، به ویژه در زمان انتخابات “بسیار دشوار” است.

وی در ادامه گفت که حمایت از یک جناح برای ارتش واقعاً غیرممکن است. اگر ساکت باشند ، به تبانی متهم می شوند و اگر صریح صحبت کنند ، ضد ترامپ شناخته می شوند.

لین

طی چند ماه گذشته ، مایک اسپیر درگیر موضوعات مختلفی از جمله ترور یک سرباز چینی شده است. از طرف دیگر ، مارک میلی تصمیم گرفت در مورد الزام به حفظ قانون اساسی نظامی و فراتر از حمایت رهبران سیاسی صحبت کند.

لین

مارک میلی

میلی در مصاحبه ای با NPI سعی در کاهش احتمال دخالت نظامی در کارزار داشت. اگرچه بیشتر محققان معتقدند ترامپ برای سرکوب اعتراضات پس از انتخابات از زور استفاده خواهد کرد ، اما ممکن است میلی از ارتش بخواهد نتیجه انتخابات را درک کند.

حال باید منتظر بمانیم ، آیا ارتش می تواند از سیاست دور شود و از انتخاب مردم و قانون اساسی کشور حمایت کند؟

لین

پیام / 4155 / را انتخاب کنید