ورود شوینده‌های نانویی گیاهی ایرانی به بازار ۳ کشور

علاوه بر صادرات به کشورهایی مانند سوئد ، لبنان و عمان ، از پاک کننده های گیاهی یکی از شرکت های فناوری نیز برای رفع آلودگی روغن از سیستم عامل استفاده می شود.

طبق گزارش سرخط نیوزمنوچهر شهبازین ، مدیرعامل شرکت گفت: “بنابراین یکی از شرکتهای سوئدی با ما قرارداد خرید این دستگاههای تمیزکننده نانو تا حداکثر 75 تن محصول در ماه را امضا کرده است.” ما همچنین با یک شرکت لبنانی توافق کردیم که 25 تن صابون نانو صادر کند.

وی با تأکید بر اینکه مذاکراتی با مردم عمانی انجام شده و طی روزهای آینده قرارداد مناسب منعقد خواهد شد ، گفت: محصولات این شرکت توسط شرکت های قطری و اماراتی مورد آزمایش قرار می گیرد و اجرای آنها نیز به زودی تصویب می شود. با استفاده از این کشورها ، می توانیم به مرحله بعدی برویم.

شعبازیان با بیان اینکه امیدوارم توسعه مقصد صادراتی این شرکت باشد ، اظهار داشت: شرکت های مختلفی در بازار داخلی از این محصولات استفاده می کنند. پاک کننده های شیمیایی می توانند صدمات زیادی به آب وارد کنند ، زیرا صابون های نانو در این منطقه فواید زیادی دارند ، زیرا به محیط بسیار حساس هستند.

وی گفت: “ما تجهیزات و تجهیزات را در حال به روزرسانی هستیم و در آینده نزدیک قادر خواهیم بود ظرفیت تولید خود را از 10 تن در روز به 40 تن در روز افزایش دهیم.”

طبق گفته دفتر مرکزی نانو ، پاک کننده های این شرکت از عصاره کوبا استفاده می کنند ، بنابراین آنها هیچ الکل یا مواد مضر ندارند و از ایمنی بیشتری نسبت به محصولات شیمیایی موجود در بازار برخوردار هستند. از این صابون های نانو می توان در مناطق مختلفی از حمام و لاستیک ماشین گرفته تا عینک و چرم استفاده کرد.

انتهای پیام

خروج از نسخه موبایل