پیش بینی بازرگانان بزرگ جهان از عدم افزایش قیمت نفت

مدیران بزرگترین شرکتهای نفتی جهان بهبود ضعیف و کاهش قیمتها در ماهها یا سالهای آینده شیوع وبا را پیش بینی می کنند.

مدیر عامل شرکت های Vetol ، Ganor و Mercury اعلام کرده اند که در نشست سالانه Global Financial Times سرمایه گذاری بیشتری در زمینه انرژی های تجدیدپذیر خواهند کرد.

لین

راسل هاردی ، مدیر بزرگترین شرکت بازرگانی جهان Vitol ، گفت که او نرخ بهره پایین قیمت نفت را دارد زیرا انتظار دارد تا تابستان سال آینده ضعیف باشد. وی افزود: “بازار هنوز شکننده است و همه ما می دانیم که تقاضا تا زمستان سال آینده تغییر چندانی نخواهد کرد ، زیرا زندگی مردم در زمستان تغییر چندانی نخواهد کرد و به دلیل اپیدمی بعدی وبا سفرهای زیادی را آغاز نمی کنند.”

مارکو دان ، مدیرعامل و بنیانگذار مرکوری ، حتی بیشتر ناامید شد و گفت که مصرف سوخت برای سالهای آینده به سطح قبل از بحران باز می گردد. پیش بینی می شود قیمت نفت تا شش ماه آینده حدود 45 دلار باقی بماند.

تورنوور ترکیست ، مدیر اجرایی گانور ، گفت: “قیمت ها زیر 40 دلار است و تا اواسط سال 2021 نوسان خواهد داشت.”

مدتهاست که مدیران مشاغل نفتی حداکثر زمان تقاضای نفت را پیش بینی کرده اند و احتمالاً تا دهه آینده که تولید انرژی های تجدیدپذیر افزایش خواهد یافت.

به گفته رویترز ، هاردی اوپک در تلاش برای تعادل عرضه و تقاضا به سلطه خود در بازار ادامه خواهد داد و هنگامی که تقاضای کاهش با سهم بازار در جنگ باشد ، این سیاست را کنار می گذارد.

قیمت نفت در روز سه شنبه بیش از 4 درصد کاهش یافت ، آخرین بار برنت با 40.92 دلار و West Texas Intermediate بود. 38.61 دلار آمریکا

انتهای پیام

خروج از نسخه موبایل