2.7 میلیون نیویورکی تاج دارند

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری آنلاین سرخط نیوز ، داده های اولیه نشان می دهد که 9/13 درصد از جمعیت ایالت نیویورک (حدود 2.7 میلیون نفر) به بیماری کرونا آلوده شده اند.

2.7 میلیون نیویورکی تاج دارند

به گفته هیل ، حدود 3000 نفر به طور تصادفی به دلیل بیماری عروق ویروس کرونا قلب در فروشگاه ها و سایر اماکن عمومی مورد آزمایش قرار گرفتند تا به افسران اجازه دهند شیوع شیوع بیماری کورو ویروس در نیویورک و همچنین میزان مصونیت را تخمین بزنند. اوتن

در شهر نیویورک ، 21 درصد از ساکنان آنتی بادی کروناویروس دارند ، در حالی که در شهر نیویورک 3.6 درصد و در لانگ نیویورک 16.7 درصد است.

اندرو کوومو ، رئیس دولت نیویورک گفت: “این افراد سه هفته پیش ، چهار هفته ، پنج هفته یا شش هفته پیش آلوده شده اند ، و آنتی بادی های ویروس در بدن آنها ایجاد شده و اکنون در حال بهبود است.” .

براساس این آمار ، میزان مرگ و میر ویروس Cavid-19 در نیویورک حدود 0.5 درصد است. این آزمایشات همچنین طی یک دوره دو روزه در 19 شهر ایالت نیویورک و در 40 ایالت انجام شده است.


فرماندار نیویورک

کومو تأکید کرد که نیاز به اطلاعات بیشتری وجود دارد و میزان عفونت می تواند بیشتر باشد زیرا افرادی که در خانه نیستند را شامل می شود.

آزمایشات آنتی بادی نشان می دهد که چگونه سیستم ایمنی بدن فرد نسبت به ویروس واکنش نشان می دهد و این آزمایش با آزمایشات شناختی متفاوت است که فقط در صورت آلوده بودن ویروس به فرد می گوید.

براساس آزمایشات تشخیصی که در ایالت نیویورک انجام شده ، بیش از 269،000 نفر با بیماری کرونا ویروس تشخیص داده شده اند.

مقامات آمریكا گفتند كه آزمایش گسترده آنتی بادی می تواند یك عامل اساسی در بازگشایی ایمن فعالیت های اقتصادی كشور باشد. کارشناسان می گویند افرادی که به کروناویروس آلوده شده اند بی خطر هستند. در حال حاضر ، در حال حاضر مشخص نیست که وی پس از ترک پست چه خواهد کرد. همچنین در مورد صحت برخی از این تست های آنتی بادی سوالاتی وجود دارد.

انتهای پیام

خروج از نسخه موبایل