اقتصادی

Imidro بهترین گزینه را برای انتقال Hepcost / 3٪ از سهام هپکو به فروش می رساند

سرخط نیوز / مرکزی والی مرکزی گفت پیشنهادی برای فروش سه درصد سهام هپکو ارائه شده است و رئیس قوه قضاییه موافقت کرده است.

سید علی آقازاده امروز چهارم اردیبهشت در جمع خبرنگاران ، درباره دیدار امروز با آیت الله رئیسی ، رئیس دادگستری ، درباره وضعیت شرکت هپکو که با حضور غریب پور معاون وزیر صنعت و مدیر کل ایمیدرو ، آقازاده ، فرماندار مرکزی ، قاسمی ، وکیل اراک مجموعه ای از کارگران هپکو است. “در این جلسه ، من پیشنهاد کردم که هپکو در اسرع وقت به Imidro منتقل شود و سه درصد از سهام شرکت فروخته شود ، که توسط آیت الله رئیسی تصویب شد ، اما برای فروش ، یک ساز و کار قانونی است. باید برای تولید درآمد حاصل از فروش برنامه ریزی شود. ” سهام مستقیماً به تولید و خرید قطعات هپکو منتقل می شود.

وی افزود: براساس قانون ، اعتبار فروش 3٪ سهام باید به خزانه سپرده شود ، اما پیشنهاد شد که با نظر روسای سه شرکت تابعه ، فروش سهام مدتی به هپکو داده می شود و گروهی بر این پول نظارت می کنند. ” فقط برای تولیدی بودن.

آقازاده اضافه کرد: “سال گذشته ما سفر آقای رئیسی به استان را داشتیم که مشکل HEPCO مطرح شد. سازمان خصوصی سازی باید واگذار شود. دو روز بعد رئیس جمهور این موضوع را پذیرفت. ارائه و انتشار سفارش لازم پس از یک ماه ، این شرکت به سازمان واگذار شد ، اما استعفا به نفع آنها نبود.

استاندار مرکزی افزود: “ایمیدرو با شرکای معدنی خود بهترین گزینه برای هپکو است ، اما متأسفانه انتقال هپکو به ایمیدرو تا به امروز انجام نشده است و این موضوع در جلسه امروز برجسته شد.” .

به گزارش سرخط نیوز ، سعید فرخی ، معاون استاندار امور اقتصادی مرکزی اظهار داشت: در این جلسه گزارشی از اقدامات صورت گرفته علیه هپکو در سال گذشته ارائه شد و همچنین به موانعی که با آنها روبرو هستیم اشاره کرد. که شرکت شکست می خورد. “

وی با اشاره به پیشنهادات ارائه شده در این جلسه ، افزود: پرداخت مطالبات اصلی حقوق بازنشستگان و حقوق کارگران یکی از مشکلاتی بود که مورد تاکید مقام معظم رهبری بود اما طبق گفته آیت الله رئیسی ، این اقدامات جنبه آرامش بخش دارد و باید جدی گرفته شود. ” این برای هپکو بود.

فرخی اظهار داشت: رئیس قوه قضاییه تأکید کرد: این پیشنهادها به دولت ارسال شده و به دولت ارسال شده است. علاوه بر این ، در این جلسه بر تعیین مالکیت و واگذاری شرکت به شخصی که دارای توان مالی ، اشتغال و شخصی است تأکید شد.

انتهای پیام