تاثیر ۹۱.۲ درصدی واکسن پاستوکووک روی بدترین سوش‌های کرونا

به گزارش شفاف ، دکتر علیرضا بیگلر ویسنته ورث ، رئیس م Instituteسسه فولا کوبا و وزیر بهداشت و معاونان وزیر بهداشت در جلسه ای که صبح امروز در مقر این وزارتخانه برگزار شد ، گفت: “افرادی که از واکسن سوبارا در کوبا استفاده کرده اند.” 100٪ از بیماری جدی و مرگ در امان است. این واکسن برای استفاده در افراد زیر 18 سال بررسی شده است

وی گفت: افزایش دوز واکسن زیر جلدی می تواند سیستم ایمنی را در افرادی که در گذشته بیماری قلبی داشته اند به طور کامل فعال کند. برنامه هایی برای بزرگداشت واکسن Subrana در حال انجام است که تقاضای جهانی برای این نوع واکسن ها و همچنین واکسن های دیگر را افزایش می دهد.

بیگگری به نوبه خود قصد دارد واکسن هایی با کیفیت بالا برای ایران و کوبا تولید کند. این واکسن تنها واکسنی در جهان است که می تواند همزمان با جهش های زیادی مبارزه کند و این پتانسیل را دارد که باعث ایجاد جهش های متعدد در اندام های مختلف شود ، بنابراین وقتی با جهش های مختلفی در دنیا روبرو می شویم ، اهمیت این واکسن مشخص می شود. در عین حال ، این واکسن توانایی مهندسی مجدد بسیاری از تغییرات ویروسی را دارد.

وی گفت: “مرحله سوم مطالعه باید مطابق با استانداردهای فعلی و به طور کامل در ایران و کوبا انجام شود.” سومین آزمایش بالینی در کوبا با حضور 44000 نفر و 24000 نفر در ایران انجام شد.

وی در ادامه گفت: “پس از اتمام مرحله سوم بالینی مطالعه ، می توان از سازمان بهداشت جهانی تایید گرفت.” هدف دو کشور تولید واکسن های با کیفیت بالا است که متاسفانه بهبود یافته است تا حالا. اولین نتایج آزمایش بالینی فاز III در ایران احتمالاً در پایان ماه آگوست در دسترس و بررسی خواهد شد و این نتایج به ما کمک می کند تا مدارک کافی را برای تأیید سازمان بهداشت جهانی ارائه دهیم.

یکی از نکات اصلی این واکسن که توسط انستیتوی کوبا کوبا و انستیتوی تور پاستور ایرانی تولید شده این است که به کودکان زیر 18 سال معرفی شده است و به راحتی برای کودکان و نوجوانان استفاده می شود. کمک بزرگی برای مدارس ، “گفت بیگلر. و سیستم آموزش ملی. مطالعات انجام شده در کوبا و ایران نشان داده است که برخی از واکسن هایی که محافظت کافی از افراد بالای 65 سال را انجام نمی دهند دارای ایمنی بالا هستند.

وی گفت: “در هفته های اخیر ، حدود 130،000 واکسن در چندین استان به وزارت بهداشت توزیع شده است.” به دلیل توسعه خط واکسن در ایران و کوبا ، نصب تجهیزات خط صنعتی موسسه دامداری ایران در سپتامبر به پایان خواهد رسید. تخمین زده می شود هر ماه 3 میلیون دوز واکسن ماکارونی در اوایل پاییز در دسترس باشد و ما این واکسن را در دسترس عموم ایرانی قرار خواهیم داد.

وی تأکید کرد که همکاری بین انستیتو دامداری ایران و م Instituteسسه فینلی کوبا نه تنها یک توافق مشترک است ، بلکه یک توافق نامه علمی بسیار نزدیک ، مستمر و پربار و جلسات هفتگی بین دانشمندان دو کشور برای تولید و استفاده از واکسن است “جهت تسهیل

وی گفت: “ما باید برای جهش های بعدی ویروس کرونا آماده باشیم و این آماده سازی واقعاً دانشمندان ایران و کوبا را ملزم می کند تا به همکاری خود در زمینه بهبود این واکسن ادامه دهند.”

وی افزود: با توجه به همکاری گسترده بین انستیتوی Pastor Easter ایران و موسسه واکسیناسیون فنلاند ، دکتر ویسنته ، یکی از دانشمندان واکسیناسیون جهان و مدیر موسسه نهایی کوبا ، با وزیر بهداشت ، دکتر سعید نمکی. تاکید کنید که ما می توانیم محصول مشترک و همکاری گسترده داشته باشیم

به گزارش ودا ، بیگلر در پایان گفت: “واکسن موسسه کوبی فینلی و سومین کارآزمایی بالینی موسسه پاستورال ایران در حال اتمام هستند و نتایج بسیار خوبی را به همراه داشته اند. نشان داده شده است که این واکسن تأثیر قابل توجهی بر جهش یافته ها دارد. “خوب بود.

خروج از نسخه موبایل