ترس آمریکا از حملات موشکی چین به گوام

به گفته فرماندهی اقیانوس آرام ایالات متحده ، برای محافظت از آمریکایی ها در برابر تهدیدهای موشکی چین ، ایالات متحده نیاز به ارتقا needs سیستم دفاعی گوام خود دارد.

به گفته این وب سایت نظامی ، دریادار فیل دیویدسون گفت: سیستم جدید دفاع هوایی 360 درجه در گوام حداقل سه ناو دریایی را قادر می سازد تا مأموریت های دیگر را در منطقه انجام دهند.

دریادار دیویدسون گفت: “ما باید ردیاب های موشکی چند مأموریت را برای شناسایی تهدیدها و جلوگیری از آنها مستقر کنیم.

دیویدسون به بودجه دفاع هوایی و موشکی گوام بسیار توجه کرده و گفته است که حتی در گوام ، ناوشکن های نیروی دریایی هیچ تهدیدی برای موشک های چین ندارند.

وی گفت: سیستم دفاعی فعلی از 360 درجه محافظت نمی کند و فقط برای موشک های کره شمالی مناسب است. وی افزود: 170،000 آمریکایی در گوام زندگی می کنند و دفاع آنها برای محافظت از ایالات متحده است.

لوید آستین ، وزیر دفاع در یادداشت اخیر خود گفته است که برنامه ها و توانایی های توسعه نظامی برای اولویت بندی تهدید چین از اولویت های اصلی است.

آمریکا | موشک

برخی از تحلیلگران نظامی همچنین به تلاش های چین برای ساخت یک موشک بالستیک قاره پیما با توانایی هسته ای اشاره کرده اند. به گفته هانس کریستنسن ، تحلیلگر آمریکایی ، در پاسخ به حمله هسته ای چین ، چین در حال توسعه توانایی پرتاب پیشرفته ترین موشک های بالستیک قاره پیما (ICM) است.

این کارشناس آمریکایی پس از تجزیه و تحلیل تصاویر ماهواره ای که اخیراً بدست آورده است ، این اظهارات را بیان کرد. به گفته وی ، این تصاویر نشان می دهد که چین در تلاش است تا با تهدید رو به رشد آمریکا مقابله کند.

براساس تصاویر ماهواره ای ، چین ساخت حداقل 16 گلوله زیرزمینی را در یک سایت آموزش موشکی بزرگ در شمال این کشور ، در نزدیکی ژلاتانتی آغاز کرده است. به نظر می رسد تقریباً همه چینی های اسیر شده قصد دارند یک موشک مرزی نظامی Dongfing-41 را پرتاب کنند که می تواند آلاسکا و چندین ایالت آمریکا را هدف قرار دهد.

پایان پیام / متر