تمهیدات هلال احمر برای بازگشت زمینی زائران اربعین و اخذ تست کرونا در مرزها

به گزارش شفاف ، محمد حسن کوسیان مقدم در خصوص حرکت جمعیت هلال احمر برای بازگرداندن زائران اربعین: “طبق پیش بینی ها ، بازگشت زائران اربعین از امشب آغاز می شود و برخی از زائران عازم عراق آغاز می شوند.” از طریق زمینی وارد کشور می شود. ”

ادامه – در همین راستا ، 52 مرکز کمک دائمی و موقت در استان های ایلام و کوزستان برای خدمات رسانی به عودت کنندگان ایرانی که از عراق باز می گردند ، راه اندازی شده است. همچنین 410 امدادگر ماه سرخ در قالب 82 تیم عملیاتی در هر شرایطی آماده کمک هستند.

به گفته دبیرکل جمعیت هلال احمر ، 33 آمبولانس ، چهار آمبولانس ، سه رادیو و سه فروند هلیکوپتر ماه سرخ تا روز سه شنبه 5 اکتبر تحویل تیم نجات می شود.

“ما در تلاش هستیم تا به دلیل هزینه بالای آزمایش کرونا در عراق ، یک بررسی سریع برای زائران ایرانی در بیمارستان های هلال احمر عراق انجام دهیم. و مسافران با این آزمایش ها به خانه باز می گردند ، این قابل قبول است.

وی گفت: همچنین مقدمات انجام معاینات کرونری مسافران ورودی به کشور فراهم شده است و ما تجهیزات آزمایشگاهی را با وزارت بهداشت زیر نظر داریم.

قوسیان همچنین در مورد خدمات جمعیت هلال احمر در جاده حج گفت: به “اما ما اقدامات لازم را در پایانه های زمینی و هوایی در مورد بازگشت انجام داده ایم.

خروج از نسخه موبایل