آخرین وضعیت کرونایی در ایران/ افزایش ۱۰۰ درصدی موارد بستری در برخی استان‌ها/ بیماران بدحال در استان قزوین بیشتر شد + نمودار و نقشه

گروه منطقه ای خبرگزاری آنا – خوزه بوذاری؛ با نگاهی به وضعیت فعلی ، به نظر می رسد که سایه های تاریک تاج از بین نمی روند و تنش را کاهش می دهند.

در همین حال ، با شیوع جدید ویروس کرونا ، که در حال گسترش ویروس کرونا است ، بیش از 100 درصد در مقایسه با ردیف سوم شاهد افزایش تعداد بیمارستان ها هستیم که به گفته کارشناسان ، ویروس کرونا را از بین نمی بریم. در نزدیکی


ادامه مطلب

موج چهارم در ابتدای راه است

4 استان کشور در آستانه انفجار است

کدام شهرها قرمز هستند؟

کرونا در 27 شهرستان رکورد زد

یک بیمارستان صحرایی با بیماری شدید عروقی در اصفهان تاسیس شد

تختخواب IP سی. برخی از بیمارستان ها تکمیل شده اند

انتقال شهرهای قرمز به سیاه

حادثه کرونا با نتیجه مساوی به پایان رسید

چرا موج چهارم را گرفتیم؟

تاج برزیل آمد؟

در برخی از مناطق کشور ، طوفان چهارم به طور رسمی آغاز شده است

بسته کر با پیچیده تر شدن + تصاویر و نقشه ها

طعم رستوران ها مانند گشنیز بود

طوفان خطرناک چهارم کشور

در شهرها جدول تاج گسترده تر شد

خشونت مشارکت – 19 این بار ناخوشایند تر از هر زمان دیگری است

هدف اصلی تاج انگلیس جوانان هستند

تاج انگلیس بلند شد

توفان کوید – 19 به رهبری تاج انگلیس


Covi-19 با مراجعه به بیمارستان ها و تصاویر مراکز درمانی به جهش و شتاب خود ادامه می دهد و تنها راه مقابله با این ویروس خطرناک رعایت قوانین بهداشت و فاصله اجتماعی است. .

آخرین اخبار کرونا در ایران (سیلی خوردن کرونا به شهرها) یادبود نوروز در ریه های مردم ریشه دوانده است + نمودار و نقشه

اما ما به متخصصان بهداشت این حق را می دهیم که امیدوارند کرونا با دیدن تصاویر شلوغ در مترو و حمل و نقل عمومی به زودی شکست بخورد.

در برخی از مناطق ، چرخه عروقی به طرز چشمگیری افزایش یافته است ، برخی از بیمارستان ها جایی برای پذیرش بیماران ندارند و مسئولان بیمارستان و بهداشت به دنبال راهی برای پذیرش بیماران هستند.

در این بین ، سپاه پاسداران و سربازان نیز دست به اقداماتی زده اند و با اختصاص امکاناتی مانند سالن های بدن سازی و بیمارستان ها از ازدحام بیمارستان ها کاسته اند. با این وجود پرسنل بیش از حد کار می کنند و پرستاران قادر به پذیرش بیماران بیشتر در طول شب نیستند.

در کشورهایی که شیوع بالایی از بیماری عروق کرونا ویروس قلب دارند ، دسترسی به مراقبت های پزشکی به یکی از مشکلات اساسی کارکنان پزشکی تبدیل شده است.

به دلیل بی تفاوتی برخی افراد بومی ، ممکن است در آینده با افزایش مرگ و میر روبرو شویم و این کار را برای پرستاران و پزشکان بسیار دشوار کند.

مقامات ستاد ملی مبارزه با فساد اداری می گویند نکته چهارم تا اواسط ماه مه 1400 با ما خواهد بود و بهترین راه برای غلبه بر این هزینه کم اجرای کامل پروتکل های ملی بهداشت و بسته شدن است. انتظار می رود این چرخه را بشکند. ویروس مخرب را برای مدیران مربوطه منع کنید

نکته ناامیدکننده این است که برخی از مقامات شرکت خصوصی متوجه نیستند که اوضاع خطرناک است و کارمندان این شرکت ها به راحتی در محل کار بسته کار می کنند.

رکورد روزانه 800000 مسافر در مترو تهران همچنین باعث شده تا روزهای مرگبار بیشتری منتظر بمانیم و برخی از شهروندان ما هنوز در شرایط قبل از تاج هستند و می توانند به راحتی از جاده های متراکم و مکان های عمومی عبور کنند بدون اینکه متوجه خطرات جرثقیل انگلیس شوند. .

افزایش تعداد بیماران جدی در قزاقستان

در 24 ساعت گذشته ، 24 بیمار وخیم در منطقه کازوین در بخش مراقبت های ویژه بیمارستان ها بستری شده اند.

از زمان شیوع اپیدمی وبا ، 21000 عمل جراحی عروقی در منطقه کازوین انجام شده است.

روند قربانیان کرونا در منطقه کراسان جنوبی

طی دو روز گذشته ، ما شاهد افزایش تعداد مرگ و میرها در ایالت South Choran بوده ایم که در دو یا سه هفته گذشته شاهد افزایش تعداد بستری در بیمارستان بوده ایم.

همچنین ، در مراحل اولیه ، بستری شدن و بستری شدن در بیمارستان اغلب دو تا سه هفته پس از افزایش افزایش می یابد ، و این ممکن است در چهارمین سطح بالا ادامه یابد.

افزایش قابل توجه بیماران عروقی در حالت ایستاده

طی 48 ساعت گذشته ، بیش از 1200 بیمار جدید در منطقه ایستاده تشخیص داده شده اند ، به طور متوسط ​​بیش از 1000 معاینه عروق کرونا ویروس روزانه در بیمارستان ها ، مراکز سرپایی و مراقبت های عروق کرونا ویروس برای افراد با علائم انجام می شود. یا با افرادی که هیچ علامتی ندارند ، درمان مثبت انجام می شود.

با تکثیر بیماران قلبی عروقی در این ایالت و شیوع گلبول های قرمز نارنجی و قرمز ، متخصصان بهداشت در این زمینه با متخصصان بهداشت در حال کنترل و کنترل بیماری هستند.

آخرین وضعیت منطقه هرمزگان از نظر کورنو

در آغاز شیوع وبا در منطقه هرمزگان ، تاکنون 2،156،555 آزمایش دریافت شده است و تعداد آنها از ابتدای سال تاکنون به میزان قابل توجهی افزایش یافته است.

در حال حاضر 412 بیمار عروقی در بیمارستان های منطقه هرمزگان وجود دارد که 67 نفر از آنها در بخش مراقبت های ویژه بستری شده اند که حال 15 نفر از آنها وخیم است.

افزایش 7 برابری توزیع کرون در ایلام

افزایش هفت برابری در خطر قلبی عروقی در این کشور کشنده ترین حالت است و طی 24 ساعت گذشته 291 بیماری قلبی عروقی جدید شناسایی شده است.

در 24 ساعت گذشته یک نفر در استان ایلام بر اثر بیماری قلبی درگذشت و تاکنون 708 نفر در اثر بیماری قلبی جان خود را از دست داده اند.

شهرهای استان آذربایجان غربی در وضعیت خطرناکی قرار دارند

تعداد مرگ و میرهای عروقی در استان آذربایجان غربی روزانه در حال افزایش است و متأسفانه این منطقه نیز جمعیت کمی دارد.

شاهینداج و بوچا شهرهایی با تعداد زیادی سکونتگاه هستند و سلماس باید در این دو شهر گنجانده شود.

متأسفانه ، این آیین نامه بار دیگر شهرهای نارنجی و زرد را به قرمز و نارنجی تبدیل کرده و باید منتظر روزهای سخت باشیم.

بر اساس گزارش اخیر وزارت بهداشت ، درمان و آموزش پزشکی ، طبق تصویب ستاد ملی کرونا ، 257 شهر سرخ و 129 شهر در ایالت اورنج قرار دارند. ممنوع است.

فقط 51 شهر به رنگ های زرد و آبی وجود دارد.

طبق ستاد تاجگذاری ملی هلال احمر ، با مجوز مقام عالی کشور 50٪ در دسترس بودن کارکنان در خدمات ضروری کاهش می یابد. همچنین کارکنان سایر ادارات و ادارات نیز دو سوم کاهش یافته است.

مدارس ، دانشگاه ها ، حوزه های علمیه و م institutionsسسات آموزش عالی در شهرهای قرمز و نارنجی نیز تعطیل شدند.

در شهرهای قرمز و نارنجی اقامه نماز جمعه ، مساجد ، نماز روزانه و مراسم مذهبی ممنوع است.

حضور تجهیزات و کارمندان اداری در شهرهای نارنج یک سوم کاهش یافته است. نیمی از کارگران تجهیزات دیگر را می توان در دفاتر یافت.

طبق آمار امروز (28 آوریل) ، تمام مراکز مناطق قرمز رنگ هستند و وضعیت وخیم است.

مسافرت شهرهای قرمز و نارنجی به این شهرها ممنوع است و متخلفان به ترتیب یک میلیون تن و 500 هزار تن جریمه می شوند.، اینجا بخوانید

پایان پیام / 4078/4062 / ص

خروج از نسخه موبایل