عمومی

آیا خرید بازدید ویدیو می تواند موجب رفتن به اکسپلور شود؟

اکسپلور چیست؟

به احتمال زیاد با اکسپلور اینستاگرام آشنایی دارید و یا حتی یک بار هم که شده نام آن را شنیده‌اید. بسیاری از افراد برای راهیابی پست‌هایشان به اکسپلور، نسبت به خرید بازدید ویدیو اقدام می‌کنند. اکسپلور بخشی از اینستاگرام می‌باشد که بسیاری از کاربران حداقل نیم ساعت از فعالیت خود را در آن‌جا می‌گذرانند.

خرید بازدید و ویو ویدیو اینستاگرام
خرید بازدید ویدیو

در این بخش کاربران به پست‌های ارسال شده صفحه‌هایی دسترسی دارند که آن‌ها را فالو نکرده‌اند. به عبارتی بخشی است که صفحات دیگر با رعایت یک سری مقررات می‌توانند پست‌های خود را در معرض کاربران بیش‌تری قرار دهند.

چرا که تعداد کاربران فعال در این بخش فراوان هستند و در صورت مطابقت پست‌های شما با سبک و سلیقه‌ی این کاربران، تعامل آن‌ها با پیج شما آغاز می‌شود و ضمن لایک کردن پست شما و گذاشتن کامنت، به پروفایل شما می‌روند و ضمن افزایش پروفایل ویزیت صفحه‌ی شما، ممکن است شما را فالوو نیز بکنند.

خرید بازدید ویدیو و راهیابی به اکسپلور

یکی از راه‌های ورود به اکسپلور خرید بازدید ویدیو می‌باشد. در حالت عادی ورود به این بخش از اینستاگرام به راحتی صورت نمی‌گیرد چرا که اینستاگرام برای خدمات عرضه شده‌ی خود، الگوریتم‌های به خصوصی را در نظر گرفته است. اولین الگوریتم اینستاگرام در خصوص ورود یک پست نظیر ویدیو، عکس و یا IGTV  به اکسپلور به این صورت است که ابتدا پست مربوطه بتواند توسط ده درصد از فالوورهای پیج مورد نظر، بازخورد مثبتی بگیرد.

خرید ویو، خرید بازدید اینستاگرام
خرید بازدید

چنانچه پست بازخورد مثبت را از طریق افزایش بازدید، گذاشتن لایک و کامنت دریافت کند، پست مورد نظر به سایر فالوورها نیز نمایش داده می‌شود. پیشنهاد ما به شما انتشار پست‌ها در ساعت شلوغی اینستاگرام است تا شانس بیش‌تر دیده شدن پست را داشته باشید. اگر شما نسبت به خرید بازدید ویدیو پس از انتشار آن اقدام کنید، به راهیابی پست مورد نظر به اکسپلور کمک کرده‌اید.

علاوه بر خرید بازدید ویدیو، چگونه به اکسپلور برویم؟

چنانچه نسبت به خرید بازدید ویدیو اقدام کردید و به اکسپلور نیز راه پیدا کردید اما بازخورد مورد نظر را نتوانستید دریافت کنید یا پس از خرید بازدید ویدیو به اکسپلور نرفتید، باید بدانید که در کنار خرید بازدید ویدیو، بایستی اقدامات دیگری نیز انجام دهید. برای مثال از استوری‌های پیج خود کمک بگیرید.

زمانی که پستی را ارسال می‌کنید، پست خود را در استوری صفحه خود به اشتراک بگذارید تا فالوورهایتان متوجه پست‌های شما شوند. حتی می‌توانید از آن‌ها دعوت به تعامل کنید تا برایتان کامنت بگذارند و پست‌هایتان را لایک کنند.

از داده‌های اینستاگرام که شامل قابلیت‌هایی نظیرIMPRESSION، REACH و غیره می‌باشد غافل نشوید تا بتوانید سلیقه و ذائقه‌ی مخاطبان خود را متوجه شوید. یکی دیگر از روش‌های ورود به اکسپلور، افزایش بازدید از طریق استفاده از هشتگ‌های مرتبط است.

به هیچ عنوان کپشن طولانی ننویسید، چرا که بسیاری از کاربران تمایل بیش‌تری به کپشن‌های کوتاه و مختصر که منظور ادمین را به سرعت منتقل می‌کند، از خود نشان می‌دهند. همانطور که پیش‌تر نیز اشاره کردیم، در ساعات شلوغی اینستاگرام پست‌های خود را منتشر کنید و از تعامل با سایر پیج‌هایی که دارای موضوعات مرتبط با پیج شما هستند، غافل نشوید.