علمی و پزشکی

آینده مریخ نورد ناسا پس از فرود موفقش چه خواهد شد؟

به گزارش شفاف ، سرانجام مریخ نورد ناسا شب گذشته پس از ماه ها انتظار سرانجام شب گذشته به مریخ نشست. ملوانان در دره ای به طول 45 کیلومتر فرود آمدند و برای کشف نشانه های زندگی در سیاره سرخ به یک مأموریت عزیمت کردند. اما ماموریت 2.7 میلیارد دلاری ناسا به مریخ ممکن است چندین ماه طول بکشد تا وارد علوم دندانپزشکی شود.

طی چند روز آینده ، مریخ نورد استقامت چندین مرحله را طی می کند تا سرعت و استقامت تیم ویژه را در حفره های جدید افزایش دهد. این تیم برای نصب نرم افزار پرواز روی سطح ، قدرت ، دما و سیستم های ارتباطی یک ربات شش چرخ را تثبیت می کند. اگر همه چیز طبق برنامه پیش برود ، نرم افزار جدیدی روی Sol 4 نصب می شود که تکمیل آن مدتی طول می کشد.

مدیر پروژه گفت: “پس از شروع این كار ، ظرف چهار روز به نرم افزار جدید روی خواهیم آورد.” ما این کار را خیلی دقیق انجام می دهیم تا مطمئن شویم مشکلی پیش نمی آید. سرانجام ، پس از قرار دادن دست های خود به جلو و عقب در حدود 5 متر ، اولین حرکت Rover صورت می گیرد. درایو تست برای اولین سفر مهم به فرودگاه مارتینز آماده می شود. تیم مأموریت Rover را به یک فضای راحت و باز هدایت می کند. در این مرحله ، بالگرد همراه یکی از مهمترین قسمتهای مأموریت است. Perseverance همچنین یک نسخه آزمایش فنی دارد که برای تولید اکسیژن در دی اکسید کربن اصلی مریخ طراحی شده است که وسیله ای برای مهاجران انسانی در سیاره سرخ است.

مقامات ناسا می گویند در صورت موفقیت در ابتکار عمل ، هلی کوپترها به زودی قادر به فرود در مریخ ، جمع آوری اطلاعات یا جاسوسی برای مریخ نوردان خواهند بود.

ناسا روور

طبق گفته معاون پروژه ، انتظار می رود پروازهای آزمایشی در مجموع 30 پرواز انجام دهند. هنگامی که تیم این کار را انجام داد ، مهارت ناوبری خودکار مریخ نورد را بهبود می بخشد ، سپس اقناع رانندگی به اولین ایستگاه مهم علمی را آغاز می کند. آخرین مهلت برای بالگردها و پروازها در بهار تعیین شده است و کارهای علمی از تابستان آغاز می شود.

دره ای که پرورس در آن فرود آمد ، زمانی دریاچه بود و شواهد آن روشن است. اثبات وجود دریاچه در مریخ می تواند زندگی در این سیاره را میلیاردها سال پیش ثابت کند. احتمالاً یکی از زیباترین شایعات در مناطق استوایی است که مکانی عالی برای زندگی میکروارگانیسم ها است که میلیاردها سال پیش و اکنون به ما هدیه داده اند. هدف اصلی از اقناع مطالعه ستاره شناسی بیولوژیکی در مریخ و پاسخ به س questionsالات مربوط به زندگی در مریخ است. این مریخ نورد با مجموعه کاملی از ابزارهای جدید علمی که سرعت جستجوی میکروفون را در طرح اصلی تسریع می کند ، بسیار شبیه مریخ نورد قبلی است. این اولین بار است که احساسات انسانی در یک سیاره دیگر آزمایش می شود.

ماموریت مطبوعات این است که بخشی از مأموریت مریخ را در سال 2020 استخراج و به طور خودکار به زمین بیاورد. دانشمندان امیدوارند که این اتفاق تا سال 2030 رخ دهد. این اولین تجربه عمیق انسان در مریخ خواهد بود.