علمی و پزشکی

افتتاح بیمارستان ۳۰۰ تختخوابی فیروزآبادی ری در هفته جاری/منتظر تحویل واکسن هستیم

فرماندار تهران از افتتاح بیمارستان 300 تختخوابی فروززادی ری در روز پنجشنبه خبر داد.

ISN گزارش داد: “حدود 946000 نفر در 75 دانشگاه علوم پزشکی در استان تهران واکسینه شده اند و ما منتظر رسیدن واکسن هستیم.” واکسن باید ادامه یابد.

“این گروه های واکسنی بسته به سن و سال بسته می شوند ، بسته به آژانس ملی ، بنابراین برکت مجوز واکسیناسیون اضطراری را دریافت کرده است که در ابتدا واکسن را فعال می کند.”

وی به چهار انتخابات ریاست جمهوری ، مجلس شورای اسلامی ، انتخابات مرکزی ، شورای رهبران و شورای شهر و روستای تهران استناد می کند و با توجه به اینکه 25 نفر به عنوان عوامل اجرایی و نظارتی وجود دارد ، شعب دارای منابع خوبی هستند و تصمیم گیری شده است ፡ برای مذاکره با نامزدها و اعتماد به سرپرست و عوامل اجرایی باعث ایجاد شعب شلوغ زیادی نمی شود

وی تأکید کرد که مسئولیت حفظ پروتکل ها در انتخابات کشور به هلال احمر سپرده شده است و از موضوع محرومیت اجتماعی و اجرای پروتکل ها به عنوان پروژه ارتقا Health سلامت ماه سرخ یاد می شود. بنابراین ، برای اطمینان از انطباق با پروتکل های بهداشتی ، باید نماینده ماه سرخ در هر شاخه وجود داشته باشد.

سرپرست تهران در سخنرانی دیگری از افتتاح دو بیمارستان در استان تهران خبر داد و افزود: بیمارستان فیروزآبادی ری 300 تختخواب دارد و آماده بهره برداری است و روز پنجشنبه یک کنفرانس ویدئویی توسط رئیس جمهور افتتاح می شود. .

وی افزود: بیمارستان برخی از تبلیغات آزمایشی و استخدام را شسته است. بیمارستان 160 تختخوابی ملارد نیز می تواند در ژوئیه سال جاری به بهره برداری برسد.

انتهای پیام