اقتصادی

افزایش ۱۰ درصدی بومی‌سازی صنعت گاز در سال ۱۴۰۰

رئیس امور بازرگانی شرکت ملی گاز ایران با تاکید بر وابستگی خود به کالاهای خارجی ، صنعت گاز را امسال 10 درصد افزایش می دهد.

به گزارش ENA ، حمید نجفی هدف اصلی تجارت و مسائل ویژه کالا را عبور از جاده محلی برای ساخت افراد ، نصب و راه اندازی فیلترها ، ایستگاه های تقویت فشار و مخازن ذخیره سازی عنوان کرد. بخشها ما را به اهداف خود نزدیک و نزدیکتر می کند.

وی افزود: “این یک ساختار واحد بر اساس تعهدات شرکت ، درآمد و هزینه و همچنین آموزش تخصصی نیروی انسانی در سالهای اخیر ایجاد می کند. انتقال و تأمین گاز.

رئیس امور بازرگانی شرکت ملی گاز ، تشویق و ارتقاء تولیدکنندگان و تولیدکنندگان ایرانی به تولید کالاهای با کیفیت بالا و قیمت مناسب ، گفت که حمایت تولید داخلی حدود 30 سال پیش ایجاد شده است. تقویت توان مالی آنها برای کالاها و متقاضیان و از طریق خریدهای منظم ، تعریف کاملی از حمایت از کالاهای ایرانی است.

نجفی افزود: شرکت ملی گاز ایران در حال حاضر وابسته به کالاهای خارجی نیست و این مهم است زیرا این شرکت در دهه های گذشته همواره سعی کرده است روابط خوب و روابط صنعتی و خوبی ایجاد کند. کسب و کار “.

شرکت ملی گاز ایران اعلام کرد که تلاش می کند میان تولید کننده و مصرف کننده نهایی میانجیگری بهتری داشته باشد. این کار بدون شک تا 60 درصد قابل انجام است.

انتهای پیام