بین الملل

ترامپ کوشنر را مقصر باختش می‌داند

نیویورک تایمز گزارش داد در آگوست سال 2020 ، رئیس جمهور دونالد ترامپ در کاخ سفید در مورد همه گیری وبا صحبت کرد: “تو مرا کشتی!” هنگام جمع شدن در دفتر کاخ سفید ، آنها فریاد خواستگاری و مشاور ارشد خود ، یارد کوچنر را فریاد زدند. همین! همه ما این موارد بد را داشتیم. من می خواهم همان کاری را انجام دهم که مکزیک انجام داد. آنها تا وقتی که به اورژانس نرسید و احساس خوبی نداشته باشید ، شما را وسوسه نمی کنند.

این جلسه قرار است در تاریخ 19 آگوست سال 2020 برگزار شود و پس از آنكه تونی فابریسیو ، مشاور مبارزات انتخاباتی ترامپ در سال 2016 اعلام كرد كه به طرفداران ترامپ نیز اجازه داده است ماسك بزنند ، ترامپ خشمگین شد.

نظرات فابریزیو توسط کوشنر پشتیبانی شد و استفاده از ماسک می تواند راهی برای مرور مجدد “روش زنده” و “راه حل” در رستوران ها ، مراسم و سایر مکان های عمومی باشد.

رئیس ستاد کاخ سفید مارک مودس با این مخالفت ، گفت که این یک شورش بود. نظرات آنها قابل قبول به نظر می رسید و آنها ترامپ را مجبور کردند که ماسک نزند.

هنگامی که آنها برای بحث و گفتگو آماده می شدند ، ترامپ به پدرشوهرش گفت: “من خیلی کرونانا را از دست می دهم ، و تقصیر شماست!

به گزارش نیویورک تایمز ، ترامپ متقاعد شده بود که “برای جلوگیری از پیروزی مقامات ارشد دولت ، پزشکان و دانشمندان” در حال توطئه است زیرا دولت می دانست که تصویب استفاده از کرونا و پلاسمای اصلاح شده چند روز طول می کشد. به عنوان یک موضوع پزشکی.

ترامپ فریاد زد: “این کار دموکرات هاست.” آنها روی من هستند! شما می خواهید صبر کنید!

تراموا از ماسک زدن خودداری کرد و آنها این کار را در تابستان انجام دادند. فقط در اکتبر سال 2020 بود که آنها Covid-19 را آزار می دادند.

311311