تشکیل کمیته حقوقی صیانت از سلامت افراد جامعه/برنامه ریزی کنیم که نگران تمام شدن واکسن نباشیم

استاندار تهران از تشکیل کمیته حقوقی برای حفظ سلامت اعضای جامعه با هدف نظارت بر دستگاه اجرایی و واحدها برای رعایت مقررات بهداشتی و قضایی عاملان خبر داد.

انشوروان محسنی بندپی در نشستی در دفتر مرکزی کرونا در تهران گفت: “متأسفانه ، شمار قربانیان امروز در کشور به 585 نفر رسیده و 40 هزار و 808 مورد گزارش شده است.” با افزایش تعداد بیماران سرپایی ، تعداد بستری ها و مرگ و میرها افزایش نیافت. در این مرحله ، هر سه با هم جمع می شوند ، بنابراین باید اقدامات جدی در دستور کار قرار گیرد. پس انداز کنیم.

وی افزود: طی هشت هفته گذشته آمار ما رو به افزایش است و هنوز هیچ سرپایی ، بستری منظم در بیمارستان و بخش مراقبت های ویژه و کاهش مرگ و میر نداریم. بین افزایش شیوع و شیوع بیماری و کاهش فاصله اجتماعی و پروتکل های بهداشتی ارتباط قوی وجود دارد.

محسنی بندپی ادامه داد: بهداشت شخصی و رعایت هر دو پروتکل کاهش یافته است و در چند هفته گذشته پایانه های مسافری ، فرودگاه ها ، رستوران ها و سالن ها ، اگرچه بازدیدهای عمومی زیادی صورت گرفته است ، اما رعایت پروتکل ها را کاهش داده است. به تمیز بودند.

استاندار تهران تأکید می کند – ما خطر مشابهی برای برگزاری جلسات بدون رعایت پروتکل به مدت ده سال در محرم داریم ، بنابراین باید رستوران ها ، سالن ها ، پایانه ها و فرودگاه ها را مجبور کنیم که وضعیت پروتکل های بهداشتی و جوامع مذهبی را حفظ کنند. ، ما نیز باید همین کار را انجام دهیم. بدون شک کسانی که از قوانین ، بخش ها و پروتکل ها پیروی نمی کنند باید معرفی شوند. سطح استانداردهای اجرایی و آموزشی در رابطه با رعایت پروتکل های بهداشتی باید درجه بندی و به اطلاع عموم برسد.

وی با تاکید بر ارتباط قابل توجه بین ایمن سازی و مرگ و میر ، گفت: دارای 107 مرکز ایمن سازی ”او سود برد.

استاندار تهران تاکید کرد – در جلسه امروز مقرر شد که یک کمیته حقوقی برای حفظ سلامت مردم با حضور نمایندگان دستگاه های مختلف مانند نیروی انتظامی ، قوه قضائیه و … تشکیل شود و آنها باید دستگاه های اجرایی این مربوط به رعایت پروتکل های بهداشتی برای برخورد با احزاب و نهادهایی است که مشمول قانون و عدالت نیستند و باید به صورت قانونی و عادلانه به این موضوع رسیدگی شود.

وی در جایی دیگر از سخنان خود به افزایش کلینیک های سرپایی اشاره کرد و گفت: مراقبت های اولیه پزشکی باید به افرادی که مرخص شده اند و همچنین بیماران ارائه شود تا این افراد نحوه مقابله را بدانند. به

محسنی بندپی افزود: در این جلسه تصمیم جدی در مقر ملی در کرونا در مورد خواسته های بیمارستانها و سایر سازمانها و همچنین مسائل مهم اتخاذ شد. کمک به بیمارستان ها وی گفت: “به جای گذراندن یک چرخه طولانی استخدام امروز ، ما باید مشکل را از طریق پیمانکاران برای استخدام نیروی انسانی حل کنیم.”

انتهای پیام

خروج از نسخه موبایل