اقتصادی

تعیین سقف اجاره‌بها موثر بود/ قطار سریع‌السیر تهران – قم – اصفهان متوقف نمی‌شود

وزیر راه و شهرسازی ، پرداخت نهایی ایستگاه های بنزین ، اجاره بام و قطار سریع السیر تهران – توقف – اصفهان گفت

طراحی ، ساخت ، راه اندازی و انتقال مرحله اول فاز دوم فرودگاه بین المللی امام خمینی ، محمد اسلام ، توسط دولت اسلامی عراق و شام (داعش) گزارش شد. توسعه شهر فرودگاه امام کومینی ما یک فرودگاه بین المللی بودیم و این باید 20 سال پیش انجام می شد …

ادامه داد: گرچه کرونا در سال گذشته و امسال اجازه بسیاری از پروازهای مسافربری در سراسر جهان را نداد ، اما آخرین آمار مربوط به سال 1398 است که حدود 46 میلیون مسافر به کشور منتقل شده اند. با حدود 500 میلیون نفر جمعیت در سال در غرب آسیا ، رسیدن به 100 میلیون مسافر در سال فاصله چندانی با ایران ندارد.

وزیر راه و شهرسازی ادامه داد: “سرمایه گذاران خارجی در سالهای اخیر با وعده های زیادی وقت ما را هدر داده اند و در واقع ، تاکنون ، بودجه توسعه فرودگاه امام کمینی را تأمین نکرده اند ، بنابراین مرحله اول ما برای تحقق هدف حمل و نقل 60 میلیون مسافر سالانه برای توسعه این شهر فرودگاهی با بانک پاسارگاد به توافق رسیده ایم و امروز امیدواریم که این سند ساخت و ساز طراحی بین المللی را کسب کند. پروازهای ترافیکی و تجاری.

از نظر اسلام ، در واقع مرحله اول فرودگاه بین المللی امام خمینی (ره) 25 میلیون مسافر و 60 میلیون نفر را در مرحله آخر پیش بینی می کند. سال گذشته 10 میلیون مسافر با زیرساخت ها و تخت های بیشتر به فرودگاه های کشور اضافه شدند و تا پایان امسال 10 میلیون نفر دیگر نیز اضافه می شوند که این یک تغییر اساسی است. خصوصیات ایجاد شده در صنعت هواپیمایی.

وی افزود: “بسیاری از مردم در مورد مسافران و مسافرت های هوایی باری صحبت کرده اند و معتقدند که سهل انگاری در این زمین وجود دارد ، اما اولین کاری که باید انجام شود ایجاد زیرساخت ها و بستر برای شرکت هواپیمایی چپ است. آماده خواهد شد “این مرحله توسعه می تواند اولین فرودگاه کشور باشد. از طرف دیگر ، از امروز ، فرودگاه Left Airport Yimini به عنوان یکی از مناطق آزاد در نظر گرفته می شود و نقش تجاری آن مشخص می شود.

تعیین و اعلام وام رهنی در آینده نزدیک

وزیر راه و شهرسازی در پاسخ به سوالی مبنی بر بازپرداخت وام رهنی در سال جاری ، گفت: “این موضوع در حال حاضر توسط کمیته های ویژه در دست بررسی است. ما مجبور هستیم.

قطار سریع السیر تهران – قم – اصفهان متوقف نخواهد شد

اسلام در پاسخ به سوال خبرنگار ISN در مورد اینکه آیا قطار سریع السیر در تهران-کوم-اصفهان توسط کمیسیون عمران متوقف می شود ، گفت: ارزیابی و ارزیابی می شود. ما در تلاش هستیم شورای مدنی شورای اسلامی را متقاعد کنیم که این پروژه را ادامه دهد

وی افزود: “استفاده از فن آوری های مدرن در توسعه و رشد کشور یک نیاز فوری و اساسی در همه زمینه ها ، به ویژه در حمل و نقل است. زیرا اکنون جهان با سرعت بیش از 500 مایل در ساعت در حال حرکت است. و 300 کیلومتر آموزش با سرعت بالا نباید متوقف شود

وزیر راه و شهرسازی همچنین در پاسخ به سوالی در مورد اینکه چرا پروژه راه آهن متوقف شد یا چرا باید آن را ارتقا داد و چرا بعد از 15 سال به 5 درصد تناسب اندام رسیده است: “اینطور نیست. متوقف نشده است

تعیین سقف اجاره موثر بود

اسلام همچنین در مورد وضعیت اجاره و اوضاع ناخوشایند برخی از مستاجران اظهار داشت: محدود كردن سقف اجاره در سالهای اخیر م effectiveثر بوده و منجر به كاهش چشمگیر مبلمان و جابجایی آنها شده است. ستاد مرکزی کرونا این موضوع را مجدداً تأیید کرده است و اکنون می بینیم که به بسیاری از صاحبخانه ها دستور داده شده است که این کار را انجام دهند و برخی حتی در هنگام شیوع ویروس کرونا هرگز مجوز خود را تمدید نکرده اند.

وی افزود: از طرف دیگر ، شورای داوری بدون اجازه تاجگذاری و ستاد ملی دستور تخلیه برای موجر و مستأجر را صادر نکرده است.

وی همچنین درباره وضعیت مالیاتی موجود در خانه های خالی توضیح داد: ما اطلاعات 1.3 میلیون خانه خالی را به سازمان مالیاتی ارائه داده ایم و بر این اساس می توانید قانون خانه های خالی را اعمال کنید.

ما از قیمت بلیط اتوبوس دلسرد نیستیم

اسلام در مورد قیمت بلیط حمل و نقل عمومی گفت: “ما هرگز از قیمت بلیط حمل و نقل عمومی چشم پوشی نکرده ایم و افزایش قیمت بلیط مطابق با قوانین و مقررات است.”

وزیر راه و شهرسازی افزود: “کرایه سفر برای سفرهای داخلی ارتباط مستقیمی با افراد دارد و بر اساس معیارها بر زندگی آنها تأثیر می گذارد و براساس تقاضا و عرضه است.”

مجید گشامی ، مدیرعامل بانک پاسکاراد ، از طرف خود گفت: “ما دو میلیارد یورو برای سرمایه گذاری در این پروژه اختصاص داده ایم و امیدواریم که این پروژه را به اتمام برسانیم.” قادر به ادامه مرحله است. “دوم ، از توسعه شهر فرودگاه امام چمنی استفاده کنید

وی در پاسخ به این سال که آیا تغییری در سرمایه گذاری دولت و اجرای این طرح ایجاد می شود ، به سرخط نیوز گفت: “ما معتقدیم توافق حاصل شده بین سرمایه گذاران و دولت مهم و پایدار است. “شاید و ما جلوی هیچ کاری را نمی گیریم. البته کار خوب توسط همه دولت ها پشتیبانی می شود و اگر خدمات حمل و نقل هوایی در سال های اخیر مورد غفلت واقع شده باشد ، این پروژه می تواند به سود صنعت هواپیمایی در این زمینه باشد.”

انتهای پیام