عمومی

تفاوت مطالعه برای آزمون های مقدماتی و آزمون اصلی چیست؟

از دو سمت می توان این سؤال را بررسی کرد. از یک سو موقعیت هنرجو قبل از دو آزمون که بسیار متفاوت است؛ و از جنبه دوم نحوه طرح شدن سؤالات و مباحث است که آن هم تا حدودی با یکدیگر تفاوت دارند. چیزی که باید در نظر داشته باشید این است که پیش از طی کردن آزمون مقدماتی حتماً در کلاس های تئوری شرکت کنید. در این مدت زمان زیاد هنرجو فرصت بسیاری برای آماده شدن آزمون مقدماتی دارد و تحت فشار و استرس نخواهد بود.

یادگیری ایین نامه رانندگی

در نقطه مقابل این وضعیت ما یک آزمون اصلی را باید طی کنیم. متقاضی بعد از آزمون مقدماتی درگیر کلاس های عملی شده و زمان زیادی را برای بالا بردن تسلط خود در این کلاس ها صرف می کند. متأسفانه کلاس های عملی به‌صورت فشرده بوده و وقتی برای مطالعه کردن آزمون اصلی برای آن ها نمی گذارد. همه این موارد باعث ایجاد چالش بیش تری برای هر متقاضی در آزمون اصلی خواهد شد.

نکته: اگر مرتکب هریک از تخلفات گفتهشده بشوید، تجدید اعتبار گواهینامه شما پس از گذراندن آموزشهای مصوب یا قبولی در آزمونها امکانپذیر است (البته با پرداخت دوباره تمامی هزینهها). البته برای آشنایی با نمونه سوالات آیین نامه اصلی دو راه وجود دارد یکی اینکه نرم افزار های آیین نامه رانندگی اندروید و یا IOS را از برنامه هایی که این نرم افزار ها را دارند دانلود کنید و یا خریداری کنید و از نمونه سوالات آیین نامه اصلی آن ها استفاده کنید. حالا که فهمیدیم کدام قسمت ها مهمترین بخش هاست باید ابتدا آن قسمت ها را به خوبی مطالعه کنید و البته باید همه ی بخش ها را نیز بخوانیم سپس شروع برای خواندن نمونه سوالات آیین نامه اصلی شروع کنیم. به گزارش خبرگزاری تسنیم، در این قسمت به تعدادی از نمونه سوالات آیین نامه اصلی پاسخ می دهیم و به معرفی کلاس های آموزشگاه راهنمایی و رانندگی خواهیم پرداخت.

۶- گواهینامه های بین المللی به صورت یک کارت هوشمند دارای چیپ صادر می شوند که به راحتی در تجهیزات الکترونیکی پلیس کشورهای مختلف شناخته می شود. ماشین های روبرو و پشت سر را کنترل می کنیم . اگر بهخوبی و خوشی این آزمون رو پشت سر بگذارید، دیگر کار تمام است! بنابراین طبق تجربه ای که در حوزه آزمون و آموزش آیین نامه رانندگی داریم ، توصیه اکید داریم که نمونه سوالات آزمون آیین نامه با جواب را قبل از امتحان آیین نامه رانندگی خود حل کنید . با ورود به زیر نمونه سوالات آیین نامه اصلی با جواب را دانلود کنید. سوالات آیین نامه آزمون بعدی که دقیقاً منطبق با آزمون اصلی آیین نامه طراحی شده مجدد در اختیارتان قرار میگیرد. در گام اول باید کتاب آیین نامه رانندگی را به خوبی بخوانید مفاهیم تابلو های راهنمایی و رانندگی را با دقت مطالعه کنید و پس از اینکه اطمینان حاصل کردید که بر مفاهیم کتاب آیین نامه مسلط شده اید می توانید نمونه سوالات آیین نامه اصلی را بخوانید. جدیدترین نمونه سوالات آیین نامه اصلی را دانلود کنید و با جدید ترین سوالات آشنا شوید.

آیین نامه رانندگی

پس از پرداخت به صفحه ای دیگر منتقل می شوید و می توانید به راحتی دانلود نمونه سوالات آزمون آیین نامه کنید . اصلی -97 – 98 -99 -97 – 98 -99پست ‘ چگونه در آزمون سوالات آیین نامه رانندگی قبول بشوم؟ برای موفقیت در آزمون آیین نامه اصلی نیاز دارید بیش از ۱۰ نمونه سوال را پیش از آزمون در اختیار داشته باشید. دلیل آن هم ساده است شما وقتی که نمونه سوالات آیین نامه اصلی را قبل از امتحان خود می خوانید با سوالات آزمون بیشتر آشنا خواهید شد و این خود باعث می شود که در هنگام امتحان سوالاتی ببینید که قبلا نیز به چشم تان خورده است.

افراد زیادی بودند که با خواندن کتاب آیین نامه موفق به قبولی در آزمون آیین نامه رانندگی نشده اند ولی با خواندن نمونه سوالات آزمون آیین نامه توانستند قبول شوند . برای اینکه در این امتحان مهم موفق شوید باید نمونه سوالات آیین نامه زیادی را بخوانید که ما در ادامه بخشی از آن ها را گردآوری کرده ایم.

بسیاری از افراد این ادعا را باور نمیکنند اما ما به شما تضمین میدهیم در صورتی که تمامی مجموعه سوالاتی که اختیارتان میگذاریم را بررسی کنید به نحوی که روی هر کدام از سوالات فکر کنید و جواب منطقی که به ذهنتان میرسد را جواب دهید. دانلود رایگان نمونه سوالات آیین نامه اصلی افسر 97-98-99 با جواب . باید بگویم سوالات آیین نامه پایه یک ما نیز به همان کیفیت است و قبولی شما را صددردصد تضمین میکند.

فاصله لازم را از آن گرفته تا بتوانیم جلوی كامیون را ببینیم و بهدلیل زیاد بودن منطقه كور كامیون، كامیون ما را ببیند. در بخش های دیگر بیشتر در مورد این آیین نامه ها صحبت خواهد شد و ما در این بخش صرفا در مورد کلاس های آموزشگاه راهنمایی و رانندگی صحبت می کنیم. نیم سال دوم برگزاری کارگاه های آموزشی توسط گروه زبان جدول شهریه آیین نامه تسهیل شرایط پرداخت شهریه نیمسال دوم .

تفاوت سؤالات آیین نامه مقدماتی و سؤالات آیین نامه اصلی در چیست؟

پس از طی کردن مرحله آزمون مقدماتی کلاس های عملی برای هر هنرجویی شروع می شود و بعد از کلاس های عملی نوبت به آزمون اصلی می رسد. سؤال هایی که در اختیار شما قرار می گیرد به صورت جداگانه برای این دو آزمون ارائه می شود.

سؤالات آیین نامه مقدماتی دارای پیچیدگی کمتری نسبت به آزمون اصلی دارند. همین طور این مباحث سؤالات فنی را شامل نمی شوند. سؤالات فنی آیین نامه اصلی در آزمون آیین نامه اصلی هم دارای کاربرد است به همین خاطر برای آسانی کار هنرجویان سعی شده تا بخش سؤالات فنی را به صورت کاملاً جداگانه طبقه بندی کنیم تا برای آزمون آیین نامه اصلی هم بتوانید به صورت مجزا روی آنها تمرکز نمایند.

درایوینگ

https://www.driveing.ir/