اقتصادی

رایزنی برای واگذاری ۱۵۰۰ خودروی متروکه به مناطق آزاد

درمورد جابجایی وسایل نقلیه بدون مارک و بدون مارک در مناطق آزاد در هنگام تخصیص املاک در انبارهای شرکت املاک ، نظرات و مکاتبات انجام شده است ، اما نتیجه نهایی هنوز اعلام نشده است.

به گزارش سرخط نیوز ، رئیس دادگستری در پایان سال گذشته بود – با استناد به موضوع تخصیص دارایی های باقیمانده در انبارهای مدیریت املاک و گزارش دادستان کل به گزارش دادستان کل. هرچه زودتر نگران این موضوع باشید.

این شامل تعدادی وسیله نقلیه است که رها شده اند یا به طور غیرقانونی وارد کشور شده اند و به مدیریت املاک سپرده شده اند و اگرچه این اموال در سال های گذشته وارد و ذخیره شده است ، اما به هر دلیلی استاندارد وجود ندارد. یا خودروهای ممنوع از واردات کالا منع شدند و تصمیم شورای وزیران حتی در صورت فرصت تصمیم گیری در مورد 12000 اتومبیل ذخیره شده در گمرک … برای تمیز کردن آنها ، تصمیم شورای وزیران امکان پذیر نبود.

اینها همان خودروهایی هستند که سال گذشته حاشیه های زیادی داشتند و صحبت از بنز غیر رسمی ، BMW یا Porche بود و آژانس های مربوطه در مورد تعیین تکالیف به توافق نرسیدند.

ایده املاک تصدی برای انتقال 1500 وسیله نقلیه به مناطق آزاد

با این حال ، هنگامی که شرکت ملک موظف به تعیین تعهدات کالا در انبارها بود ، با توجه به موضوع این وسایل نقلیه ، انتقال 1500 وسیله نقلیه در مناطق آزاد پیشنهاد شد.

طبق مطالعات ISN ، شرکت اختصاصی در مصاحبه ای با دبیر شورای عالی مناطق آزاد در اواخر مارس سال گذشته پیشنهاد محافظت از هزینه های کشور و استفاده بهینه از حدود 1500 وسیله نقلیه را ارائه داد. ذخیره شده در سازمان املاک. برای تعیین و اجرای شرایط فروش و تعداد این وسایل نقلیه در مناطق آزاد تامیل نادو

شرایط ویژه برای اتومبیل های بالای 2500 سی سی به بالا

با این حال ، این موانع باید برداشته شود زیرا بیش از 2500 سی سی اتومبیل در ایالات متحده وجود دارد یا در برخی موارد از استانداردهای استاندارد برخوردار نیستند.

دبیرکل مناطق آزاد در نامه ای به معاون رئیس جمهور پیشین گفت که پیروی از توصیه های تجارت قاچاق در مورد استفاده از وسایل نقلیه متروکه و استفاده از مناطق آزاد تجاری و صنعتی مهم است. لین کیفیت در سال 2017. محدودیت های واردکنندگان خودرو را در این مورد تنظیم کنید ، بنابراین تعیین تخصیص و فروش وسایل نقلیه رسوبی ذخیره شده در شرکت املاک خریداری شده مطابق با مقررات مطابق با مفاد این اعلامیه نخواهد بود.

همچنین باید اعلامیه اصلاح شود تا اطمینان حاصل شود که هیچ محدودیتی و محدودیتی در تعداد وسایل نقلیه ای که موضوع از آنها صادر شده است و شماره پلاک آن بدون علامت و پلاک است.

در این میان ، وزارت اقتصاد و دارایی با صدور اعلامیه گمرکی ، واردات رسوبات و وسایل نقلیه ذخیره شده را ممنوع کرده است. ظرف 2500 سی سی ظرفیت موتور در ملک و وسایل نقلیه با نام تجاری ساخت آمریکا و آمریکا ، آنها در خارج از گمرک اعتراض نخواهند کرد.

روند تخصیص این 1500 وسیله نقلیه و تحویل آنها به مناطق آزاد و ویژه اقتصادی در حال بررسی است ، اما نتیجه نهایی مشخص نیست ، اما تحت ممنوعیت فعلی ، چگونه تعهدات خودرو بیش از 2500 سی سی به بالا در ایالات متحده است؟ تصمیم بگیرید که چرا در حال حاضر فقط ماشین هایی هستند که می توانند در مناطق آزاد و ویژه حمل شوند و شرایط ورود به کشور وجود ندارد ، مهم است

اما در سال های اخیر به دلایل مختلف از جمله محدودیت های مالی ، واردات خودرو و واردات بیش از 2500 سی سی خودرو و خودروهای آمریکایی بر اساس قانون واردكنندگان خودرو ، مورد تأکید نخست وزیر قرار گرفته است.

مناطق آزاد نیز طی این محدودیت ها تفاوتی ندارند و این مناطق می خواهند کشتی های حمل و نقل خود را مدرن کنند و حتی پیشنهادهایی را برای آوردن اتومبیل به این مناطق ارائه می دهند اما هنوز توافق نکرده اند.

انتهای پیام