علمی و پزشکی

رشد ۱۵ درصدی بستری کرونایی‌ها در تهران طی ۲۴ ساعت گذشته/ آخرین وضعیت “دماوند” و “فیروزکوه”

در 24 ساعت گذشته ، بیمارستان تاج در تهران ، پایتخت تهران ، شاهد افزایش 15 درصدی اقامت در بیمارستان بوده است: اجتماعات خانوادگی ، مهمانی های زیاد ، بازدید از خانه های آسیب پذیرترین افراد و غیره. دلیل ایجاد خوشه های جدید. میزان مرگ و میر ما را در روزهای آینده اعمال کنید

طبق گزارش سرخط نیوزدکتر علیرز زالی گفت: “در 24 ساعت گذشته تعداد بستری ها در تهران در حال افزایش است.” تعداد بیمارستانهای جدید در تهران به 404 بیمارستان رسیده است که طی 24 ساعت گذشته 15 درصد افزایش یافته است. به عبارت دیگر ، نه تنها شاهد کاهش تعداد بیمارستان های جدید در تهران نبوده ایم بلکه 15 درصد افزایش نیز داشته ایم. حدود 80 نفر از آنها در بخش مراقبت های ویژه هستند.

وی گفت: “تعداد کل بیماران عروقی بستری در بیمارستان تهران به 2224 نفر افزایش یافته که نسبت به سال قبل 3.6 درصد افزایش داشته است.” از این تعداد ، 732 نفر در بخش های مراقبت ویژه بستری شده اند. تعداد موارد ارجاع شده به بخشهای بهداشتی ما حدود 3200 نفر است که 404 نفر از آنها در بیمارستان بستری شده اند که افزایش قابل توجهی در تعداد بیماران سرپایی در تهران را نشان می دهد. ما تغییراتی در طراحی تخت مرجع تجربه کرده ایم که نکته بسیار مهمی است

زالی ادامه داد: “همانطور که قبلاً اشاره کردیم ، مشتریان فعلی ما در هفته آخر ماه مارس هنگامی که بیماری پنهان شده بود ، در شهر بودند. بنابراین پیش بینی می شود که این روند حداقل تا نهم و دهم فروردین ماه به همین منوال ادامه داشته باشد و فکر نمی کنم تا نیمه اول و دوم فروردین ماه شاهد کاهش چشمگیر آماری باشیم.

وی در مورد آخرین تحولات در دماوند و فروزکوه گفت: “بیشتر شهرهای تهران به سرعت در حال رشد هستند و بیمارستان ها و کلینیک ها و PCR مثبت آنها وجود دارد. موضوعات “شاخص و رنگ داشتند” وضعیت در این دو شهر نسبتاً تحت کنترل است. ما فردا برای ارزیابی وضعیت به دلیل تغییر رنگ از امکانات بهداشتی صحرایی این دو شهر بازدید خواهیم کرد.

زالی گفت: “ما طی 24 ساعت گذشته حداقل 27 تهرانی را از دست داده ایم.” روزهای شادی یک اتفاق غم انگیز و مرگ عزیزان را دیده ایم. مهم است که اقدامات بهداشتی در طبیعت ، به ویژه در تهران دنبال شود. اجتماعات خانوادگی ، اجتماعات عمومی ، حضور افراد آسیب پذیر در خانه و … ممکن است عامل ثانویه ای باشد و خداوند ما را در روزهای آینده منع نمی کند. بنابراین ، علاوه بر مراقبت های بهداشتی دقیق ، باید از برخی رفتارهای پرخطر در سطح فردی و اجتماعی پرهیز کنیم و از سفرهای غیرضروری برای دیدن کاهش آماری جلوگیری کنیم.

انتهای پیام