اقتصادی

روند طلای جهانی صعودی شد

طلا در معاملات جهانی در روز سه شنبه با عقب نشینی بازارهای سهام آسیا در واکنش به آشفتگی سیاسی واشنگتن و افزایش مسئله ویروس کرونا در جهان افزایش یافت.

قیمت هر اونس طلا با 0.2 درصد افزایش از 96 سنت به 1847 دلار رسید. قیمت معاملات روز دوشنبه به پایین ترین سطح شش هفته ای رسید.

در بازار آتی ایالات متحده ، طلا با 0.2٪ افت به 1847.30 دلار رسید. سهام در شب گذشته با قیمت 1850 دلار بسته شد و 0.8 درصد رشد کرد.

در حالیکه هفته گذشته در پاسخ به جلسه استماع کنگره ، دونالد ترامپ ، رئیس جمهور آمریکا ، رئیس جمهور را تحت فشار قرار داد ، سهام بورس آسیا سقوط کرد

نیکولاس فراپل ، مدیر بین المللی ABC بولیان گفت: “تصویر بزرگ هنوز برای طلا مثبت است ، بنابراین بازار ارزان به نظر می رسد ، اما مراقب قیمت باشید.” در کوتاه مدت ، قیمت طلا هنوز در معرض دلار و کالاهای آمریکایی قرار دارد ، اما طلا با 1830 دلار پشتیبانی می شود و می تواند برای تقویت و افزایش این سطح استفاده شود.

طی 10 ماه ، محصولات خزانه داری 10 ساله در بالاترین سطح قرار دارند و از قدرت دلار حمایت می کنند و طلا را گران می کنند. افزایش قیمت اوراق قرضه هزینه نگهداری طلا را افزایش داده و باعث جذابیت بیشتر سرمایه گذاری می شود.

به گفته رویترز ، بیش از 90 میلیون نفر در سراسر جهان به ویروس وبا مبتلا شده اند زیرا کشورها سعی می کنند روند واکسیناسیون را تسریع کنند.

در میان سایر فلزات گرانبها ، Birr با 0.8 درصد افزایش به 25.11 دلار در هر اونس رسید. برای تحویل فوری ، پلاتین از 2.3 درصد به 1055.23 دلار رسید. برای تحویل فوری ، پالادیوم از 0.3 درصد به 2378.25 دلار کاهش یافت.

انتهای پیام