سکه ۱۰۰ هزار تومان گران‌ شد

بر اساس تجزیه و تحلیل یکی از اعضای هیئت مدیره ائتلاف تهران ، هفته گذشته پیش بینی افزایش طلا وجود داشت ، اما هر طلا سقوط کرد. در همین حال ، تغییرات سیاسی در کشور همسایه بر نوسانات نرخ ارز تأثیر گذاشته و افزایش ارزش سکه و طلا در بازارهای داخلی همچنان ادامه دارد.

هفته گذشته در گفت وگو با سرخط نیوز ، شاهد تغییر چندانی در قیمت های داخلی نبودیم ، اما از نظر رشد جهانی و نوسانات ، هر طلا 29 دلار کاهش یافت. وی گفت: هفته گذشته بازارهای جهانی هفته را با قیمت 1829 دلار به پایان رساندند ، اما این امید وجود دارد که قیمت های برکناری جهانی در روز دوشنبه افزایش یابد. نگرانی ها از کند شدن اقتصاد به دلیل شیوع ویروس کرونا دلتا و تاثیر آن بر بازار کار ، آمارهای موسسه غیر کشاورزی (NRA) و نگرانی از افزایش بیکاری در ایالات متحده بازارهای جهانی را وادار به پیش بینی کرده است. قیمت طلا به 1850 دلار می رسد.

یکی از اعضای هیئت مدیره ائتلاف تهران گفت: “اما با اعلام مثبت شاخص بیکاری ایالات متحده ، قیمت سهام در ایالات متحده در حال کاهش است و سرمایه گذاری آنها در بخش طلا گران شده است. این باعث شد او افتادن. در عین حال ، تصمیمات مالی بانک مرکزی اروپا (ECB) با پیش بینی قیمت جهانی طلا مطابقت نداشت. به طور کلی ، در ماه های آینده ، طلا محل مناسبی برای سرمایه گذاری خواهد بود و در حالی که اقتصاد جهان در حال بهبود است ، چشم انداز طلا مثبت باقی خواهد ماند.

وی افزود: همانطور که اشاره شد ، پیش بینی قیمت جهانی طلا نادرست است و تا کنون طلای جهان به 1800 دلار رسیده است که 29 دلار کاهش یافته است. این هفته ، ما شاهد تأثیرات تحولات سیاسی در کشورهای همسایه بر ایالات متحده ، اروپا و ایران در مسائل اقتصادی ، تصمیمات کلان اقتصادی و مسائل سیاسی بودیم.

اکبرپور گفت که تغییرات و تحولات هر کشور تأثیر قابل توجهی بر اقتصاد کشورهای همسایه خواهد داشت – بنابراین اقتصاد ایران تحت تأثیر این تحولات و تغییرات و علل در کشورهای همسایه قرار گرفته است. نوسانات و تغییرات نرخ ارز. قیمت ها وارد بازارهای داخلی شد.

قیمت سکه 100 هزار تن و طلا 12 هزار تن افزایش یافت

وی که از اعضای هیات مدیره ائتلاف تهران است ، آخرین قیمت معاملات بازارهای داخلی سکه و طلا (پنجشنبه) و تغییرات آن را نسبت به ابتدای هفته اعلام کرد و به 12 میلیون و 100 هزار رسید. گوجه فرنگی و طرح قدیمی هر سکه 50 هزار تن رشد کرد و تا پایان هفته 11 میلیون و 650 هزار تن تعیین شد. در همین حال ، تا پایان هفته ، هر سکه بین 530 تا 550،000 تن فوم داشت.

وی افزود: در آخر هفته آخر معاملات ، هر نیم سکه شش میلیون و 170 هزار تن ، ربع سه میلیون و 700 هزار تن و دو میلیون و 300 هزار تن سکه گرمی ارزش داشت که همه آنها در ابتدای سال مبادله شد. هفته. و شما آرام هستید

یکی از اعضای هیات مدیره اتحادیه طلا و جواهر تهران نیز گفت: هر طلای 17 عیار با 60 هزار تن افزایش به 5 میلیون و 100 هزار تن و طلای 18 عیار در هر 12 هزار تن به یک میلیون و 177 هزار تن رسید. توماس رسید. همانطور که گفته شد ، آخرین واحد پول جهان 1800 دلار است.

سرانجام ، اکبری پور در مورد وضعیت بازار و حجم معاملات ، گفت – مانند ایام محرم و ماه های صفر ، سال های گذشته ، و حتی بهتر (به دور از کرونا یا مسائل سیاسی و اقتصادی) سکه و طلا در بازار وجود داشت. در این دو ماه بنابراین هنوز رکودی در بازار وجود دارد و ارزش بازار نسبت به ماه های گذشته کاهش یافته است.

انتهای پیام

خروج از نسخه موبایل