اقتصادی

شانس پیدا کردن شغل را از دست ندهید!

بسیاری از کارشناسان ، نداشتن مهارت در بین جوانان جویای کار و فارغ التحصیلان را دلیل اصلی عدم مهارت آنها عنوان می کنند و معتقدند که به جای تشویق جوانان به دنبال شغل ، باید آنها را برای مهارت های مورد نیاز خود در آینده آموزش دهند. بازار ..

به گزارش سرخط نیوز ، اهمیت رابطه بین مهارت ها و اشتغال در حال حاضر نقش مهمی و قابل توجهی در جذب افراد جویای کار به بازار کار ایفا کرده است.

آموزش فنی و حرفه ای در تأمین نیروی انسانی آموزش دیده و کارآمد م effectiveثر است و هدف از این آموزش ها افزایش دانش و مهارت افراد برای انجام کارهای بهتر است.

سرمایه گذاری ناکافی در آموزش مهارت ها به معنی غفلت و هدر دادن سرمایه های انسانی است.

معاون وزیر تعاون ، کار و رفاه اجتماعی ، گلمحسین حسینیه ، از سازمان آموزش فنی و حرفه ای به عنوان پایه اصلی سیستم آموزش حرفه ای نام برد.

نخست وزیر با اشاره به تاکید کشور بر نیاز به پاهای کارآمد به موازات علم ، گفت: ”یک مقام آموزش دیده در کشور مسئول بیشتر آموزش ها است.

معاون وزیر کار معتقد است که سازمان آموزش فنی و حرفه ای سرزمین ارتقاء محیط سازمانی است که دارای بیشترین دارایی های شرکتی و بزرگترین نیروی انسانی ، امکانات گسترده ، ماموریت های گسترده و توزیع تخصصی جغرافیایی است. ارائه شده است.

به گفته رئیس سازمان آموزش فنی و حرفه ای ، جهت فعالیت در این سازمان باید به سمتی باشد که نقش واقعی را در توسعه کشور ایفا کند.

علی حیدری ، کارشناس بازار کار به ENA گفت:

سیستم آموزشی در سایر کشورها از سنین پایین آموزش های حرفه ای را در افراد ایجاد می کند. با تکنیک های امروزی که از روانشناسی مثبت به دست آمده آشنا شوید (بدست آورید ، بدست آورید).

به گفته حیدرآباد ، آموزش نیروهای خلاق و کارآفرین در کشورهای توسعه یافته و دولتها برای استعدادها و مهارتهای خود برای یافتن مشاغل پایدار و ارتقای کارآفرینی اهمیت دارد.

این کارشناس بازار کار با تاکید بر اهمیت ارتباط بین صنایع و دانشگاه ها ، گفت: در شرایط کنونی بازار کار ، این مهمتر از هدایت جوانان به زمینه های محبوب ، مشاغل آینده و جوامع است. دانش آموزان را تعریف و تقویت کنید. قبل از ورود به بازار کار ، آموزش و مهارت های فنی و حرفه ای قبل و حین تحصیل.

او معتقد است که فقدان مهارت باعث می شود فارغ التحصیلان و افراد جویای کار کمتر شغلی پیدا کنند ، به ویژه اشتغال دائمی.

به گفته ENA ، فقدان مهارت امروز یکی از دلایل بیکاری است و ایجاد اخلاق و مهارت های کاری مستلزم فرهنگ سازی در خانواده و بهره مندی از آموزش عملی با دوره های الهیاتی و کلاسیک است.

با داشتن این مهارتها و دانش فنی لازم ، کارشناسان بر اهمیت ایجاد فرصتهای شغلی مناسب در جامعه به عنوان سرمایه انسانی منحصر به فرد و کارآمد تأکید می کنند.

انتهای پیام