علمی و پزشکی

شیخی: مشکل اصلی در مدیریت کرونا نداشتن دستورالعمل مشخص است

سخنگوی کمیسیون بهداشت و درمان مجلس با استناد به بررسی عملکرد دانشگاه های علوم پزشکی برای کنترل بیماری های قلبی عروقی ، گفت: مشکل اصلی مدیریت عروق فقدان دستورالعمل های مشخص است.

زهرا ایخیحی در مصاحبه با ESN جلسه امشب کمیسیون بهداشت را “بررسی عملکرد دانشگاه های علوم پزشکی در درمان بیماری های قلبی با حضور آقای گازی زاده هاشمی” توصیف کرد. رئیس مجلس آقای گازی زاده نماینده مجلس در ستاد تاجگذاری ملی است. بنابراین ، مشاور وی عملکرد دانشگاه علوم پزشکی در مورد بیماری های عروقی را ارزیابی کرد و گزارشی را به کمیسیون بهداشت ارائه داد.

وی توضیح داد: این گزارش نتیجه ارزیابی عملکرد دانشگاه علوم پزشکی در 25 منطقه است. اطلاعات مختلفی از جمله مشکلات مربوط به تأمین تجهیزات و امکانات یافت شده است که باید به دقت بررسی شوند. وکلای بهداشت تاج به جامعه پزشکی نیز فراخوانده شده اند ، اما آنها از نحوه پرداخت حقوق و دستمزد خود شکایت کرده اند ، اما پرداختها طبق نیاز انجام نشده است.

به گفته ایکیکی ، اوضاع در مناطق مختلف متفاوت است و در بعضی از مناطق امکانات کافی وجود ندارد اما این مناطق از بیماران بسیار مراقبت کرده اند.

سخنگوی کمیسیون بهداشت مجلس به این نتیجه رسید که اعضای کمیسیون بهداشت به این نتیجه رسیدند که مشکل اصلی در مدیریت کرونا عدم وجود دستورالعمل ها و برنامه های خاص است. اگرچه نباید تلاش ها را نادیده گرفت ، اما باید مشکلات حل شود. از یک طرف باید به موضوع دفاع پرداخت و از طرف دیگر باید طرح شهید سلیمانانی اجرا شود زیرا مهمترین زنجیره انتقال کرونا را قطع می کند .

سرانجام ، وی گفت ، در این جلسه ، برنامه کلی برای اصلاح ماده 22 قانون حمایت از کودک و نوجوان تصویب شد. این طرح به عنوان یک کمیسیون فرعی به کمیسیون بهداشت ارائه شد.

انتهای پیام