عمومی

صفر تا صد طراحی و اجرای پیشانی ساختمان

به زعم این که گروهی عامل تخصص در نصب را به دست فراموشی سپرده اند، اما باید عنوان کرد نصب راحت از مهمترین عواملی است که باید مدنظر قرار بگیرد. صرفا نصب ساده مهم نیست، باید پوشش سقف انتخابی به نوعی باشد که بتوان آن را مطابق با میل و سلیقه معماران نصب نموده و زیباییاش را در معرض توجه گذاشت.

پیش از آن که در راستای خرید پوشش سقف گام بردارید دقت داشته باشید که آن چه بر میگزینید در مقابل زلزله مقاوم باشد و بتواند نیروهای ناشی از حوادث و بلاهای طبیعی را تاب بیارود. استقامت در برابر حریق و آتش سوزی از دیگر موارد مذکور است که باید مورد توجه واقع شود. در هنگام خرید از شرکت ویلا سقف تمام این موارد با مشاوره رایگان به شما توضیح داده خواهد شد.

سقفهای مسطح هستند که در معماری جدید و ویلاهای مدرن که دارای روف گاردن میباشند و یا در ساختمانهای تجاری بیشتر کاربرد دارند. بهترین سقف برای ویلا کدام است؟ ارزانترین پوشش سقف ویلا کدام است؟ ارزانترین پوشش سقف ویلا به حلب و ایرانیت نسبت داده میشود، از بین حلب و ایرانیت ما حلب را پیشنهاد میدهیم! حلب دارای تنوع رنگ و رنگ شده است در صورتی که ایرانیت به هزینه ای بیشتر برای رنگ نیاز دارد. حلب دارای تنوع اندازه و متراژ حتی به طول 8 متر را هم دارد، در صورتی که ایرانیت تا اندازه 2/20 بیشتر ندارد.

در بین پوششها و عایقهای زیر سقف ارزانترین پوشش زیر سقف به فوم تعلق میگیرد و موارد دیگر با قیمت بالاتری در بازار وجود دارد. تمرکز بر زیبایی و استقامت در ساخت واحدهای مسکونی و ویلا، سبب رونمایی از مواد و مصالح جدیدی شده است که پوشش سقف یکی از نمونه های موجود است. به زعم این که پوشش سقف دارای انواع و اقسام متفاوت و منحصر به فردی است با این حال تلاش کردیم ایرانیت را به عنوان یکی از مطرحترین نمونه های موجود تشریح نموده و بسط دهیم.

همان طور که پیشتر هم اشاره کردیم، معماران زیبایی را نشانه میگیرند تا آن چه در نهایت خلق میشود دوست داشتنی و جذاب به نظر برسد. هدف فعالان عرصه معماری تنها آفرینش مکانی زیبا و فریبنده نیست بلکه غایت، خلق اثری است که در کمال زیبایی باز هم مرغوب بوده و تمام عیار به نظر برسد.

مزایای پوشش سقف به زبان ساده ! پوشش سقف مورد استفاده میتواند داخلی بوده و یا این که خارجی باشد. از مهمترین مزایای پوشش سقف میتوان مرغوبیت آن را نام برد. پیش از خرید پوشش سقف بخوانید: نصب آسان، فاکتوری است که گاه از نظر دور میماند.

از میان تمام موارد مذکور، نوع ایرانیت به وفور مورد استفاده قرار میگیرد. این مسیله را به فال نیک گرفتیم و خود را در ادامه گره زدیم به آن چه از جنس ایرانیت است. ایرانیت را برای ایجاد نوعی پوشش مورد استفاده قرار میدهند. این پوشش میتواند سقف باشد و یا حتی دیواره های یک ساختمان. ایرانیتها را احتمالا به کررات دیدهاید، موجدار بودن چنین پوششهایی بارزترین مشخصه آنهاست، به عبارتی آن چه صفحات و پوشش سقف ایرانیت را از دیگر نمونه ها متمایز میکند، موجدار بودن آنهاست.

حتما پوشش سقف را در صورتی انتخاب نمایید که درجه استقامت بالایی در برابر آتش سوزی و احتراق داشته باشد. چنان چه پوشش سقف را قرار است برای ویلای شمال انتخاب کنید، لازم است نمونه ای برگزینید که مطابق و سازگار با آب و هوای شمال است.

سعی کنید نمونه هایی را برگزینید که زیبایی و استقامت را زیر یک چتر آورده اند، به عبارتی هم استقامت قابل قبولی را برایتان به ارمغان می آورند و هم این که در چنته خود زیبایی را هم دارند. هدف از بکارگیری پوشش سقف و اجرای پیشانی ساختمان زیبایی و مقاومت بنای شما می باشد. پس در انتخاب مجری آن دقت بسیار به کار برید.